سولسشر پس از باخت منچستریونایتد مقابل برنلی: باید دست‌مان را بالا بگیریم و بپذیریم که خوب نبودیم؛ مطمئنا از این دوران عبور خواهیم کرد


سولسشر پس از باخت منچستریونایتد مقابل برنلی: باید دست‌مان را بالا بگیریم و بپذیریم که خوب نبودیم؛ مطمئنا از این دوران عبور خواهیم کرد

سرمربی منچستریونایتد هنوز امیدوار است که در یک بزنگاه، روند پر افت و خیز تیمش به ثبات در...

طرفداری- پس از باخت 2-0 منچستریونایتد مقابل برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اوله گونار سولسشر پاسخگوی خبرنگاران شد.

به گزارش BBC، سرمربی شیاطین سرخ پس از شکست تیمش با گل‌های کریس وود و جی رودریگز گفت:

به چیزهای زیادی فکر می‌کنم. باید دستان‌مان را بالا ببریم و بگوییم به اندازه کافی خوب کار نکردیم. در نیمه اول موقعیت‌هایی نصفه و نیمه ساختیم ولی برای بهره بردن از آن‌ها به اندازه کافی سریع نبودیم. آن‌ها فرصت طلب بودند و خوب دفاع کردند. نتوانستیم دفاع حریف را باز کنیم. بچه‌ها در انتهای کار از نظر ذهنی خسته به نظر می‌رسیدند. بازیکنان تمام توان‌ خود را به کار گرفتند ولی برای اولین بار در زندگی خود چنین دوره‌ای را تجربه می‌کنند. آن‌ها تا اینجای فصل کاملا فوق العاده کار کرده‌اند ولی امشب خوب نبود. وقتی در منچستریونایتد هستید، یعنی در بزرگ‌ترین و بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کنید. برخی‌ از آن‌ها در 10،12 یا 15 بازی به میدان رفته‌اند و این برای آن‌ها آسان نیست. از بازیکنانم حمایت می‌کنم و به آن‌ها کمک خواهم کرد تا این دوران بگذرند. گاهی چنین دورانی را می‌گذارنید ولی مطمئنم آن‌ها از این مقطع عبور خواهند کرد. نمی‌توانیم کاری جز بالا بردن دستان‌مان و اعتراف به این که به اندازه کافی خوب نبودیم انجام بدهیم. می‌توان کل روز در این رابطه صحبت کرد و ما از شمار امتیازات‌مان مأیوس هستیم. ما هر روز تلاش می‌کنیم تا این بچه‌ها پیشرفت کنند و عملکرد بهتری داشته باشند.

جذب بازیکنان جدید

به دنبال ارتقای تیم هستیم و اهدافی را در نظر داریم. این دومین باخت خانگی ما و اولین باخت در اینجا پس از ماه آگوست بود. یک مسیری را آغاز کردیم و حالا قرار است تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به این پرسش‌ها پاسخ بدهم. در تلاش هستیم. برای من مهم‌ترین چیز، ارائه عملکرد مناسب درون زمین است. عملکردی که امشب داشتیم، برای منچستریونایتد خوب نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت