خباز: تیم شهرداری ارومیه متحول شده است


خباز: تیم شهرداری ارومیه متحول شده است

 مربی بدنساز تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با تغییراتی که انجام شد، عملکرد فنی و بدنی شهرداری تغییرات خوبی داشت.

مهدی خباز پس از پیروزی تیمش در مقابل سپاهان، اظهار کرد: در تیم شهرداری ارومیه بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنان تاثیرگذار هم برای تیم ملی و هم برای باشگاه. کار کردن با این بازیکنان می تواند سخت باشد، چرا که سطوح مختلفی را از ورزش را دیده اند. آنها طی این مدت عملکرد خیلی خوبی داشتند، با توجه به ارتباط خوبی که با کادر فنی تیم دارند با اضافه شدن آقایان اکبری و مومنی عملکرد فنی تیم خیلی خوب شده است. باید از آقای کارخانه هم تشکر کرد چرا که مربی تاثیرگذاری بود اما فکر می کنم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص جدایی از تیم اردکان یزد گفت: احساس می کردم که نمی توانم در تیم اردکان روش های که می خواستم را به خوبی پیاده کنم. شاید آنها زیاد میل به کار کردن زیاد نداشتند. چون من دوست دارم که برای تیم و بازیکنان کار کنم و با هم پیشرفت کنیم.

مربی بدنساز تیم شهرداری ارومیه در ارتباط با شرایط بدنی بازیکنان ارومیه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ما در ارتباط با بدنسازی بازیکنان بر اساس برنامه سرمربی تیم است، که با توجه به این که در نیم فصل اضافه شدیم دو فاز را در نظر گرفتیم، اول فاز کوتاه مدت برای این مدت که تازه به تیم اضافه شدیم و یک فاز بلند مدت که تا پایان لیگ ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خباز گفت: خدا را شکر که در فاز اول تا اینجا نتیجه خوبی گرفتیم و برای فاز دوم هم برنامه ریزی خوبی داریم، کار در فاز دوم خیلی سخت تر است. در فاز اول بیست یک روز پرفشار با آنها کار کردیم و در حال حاضر نتیجه آن را می بینند.

وی افزود: هیئت والیبال اصفهان خیلی خوب کار می کنند و من با توجه به اینکه مدتی در اصفهان کار کردم امیدوارم روزی اصفهان مثل گذشته که امثال پیمان اکبری و دیگران بازی می کردند و تیم خوب ذوب آهن بود پتانسیل های خوبی بیاورند و تیم های خوبی داشته باشیم چرا که این پتانسیل در اصفهان وجود دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان