سماواتی: نقشم در «وارش» می‌توانست بلندتر باشد


سماواتی: نقشم در «وارش» می‌توانست بلندتر باشد

بازیگر سریال «وارش» گفت: تلویزیون با تولید این سریال نشان داد که می‌شود کار خوبی ساخت که دیده شود و به عبارتی دوباره تلنگری به ما زد که می‌توان مخاطب را به تلویزیون برگرداند.

«ساناز سماواتی» بازیگر سریال «وارش» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره کوتاه بودن نقش خود در این سریال گفت: یادم است آقای کاوری در این زمینه تاکید واژه‌ای داشت که نقشم بلندتر شود، اما زمانمان محدود بود و این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: به نظرم اگر نقش شخصیت نیر بازنویسی می‌شد بیشتر از همین الان دیده می‌شد و مورد استقبال مخاطب قرار می‌گرفت.

این بازیگر همچنین با اشاره به اینکه وارش یکی از کار‌های خوب تلویزیون بود، بیان داشت: تلویزیون با تولید این سریال نشان داد که می‌شود کار خوبی ساخت که دیده شود و به عبارتی دوباره تلنگری به ما زد که می‌توان مخاطب را به تلویزیون برگرداند.

این بازیگر با ابراز رضایت از بازخورد‌های مردم نیز افزود: مردم در بازخوردهایشان می‌گویند که این سریال و نقش نیر را دیدند و این خوشحالی مرا دوچندان می‌کند. مردم ما آنقدر دقیق سریال می‌بینند که یکبار در خیابان فردی پرسید چرا در آن سکانس حسی که داشتید بازی می‌کردید، یک باره سکانس قطع شد و دوربین روی زنگ تلفن متمرکز شد؟ اتفاقا همین سکانس یکی از بخش‌های ناب نیر در این سریال شد که بعد از آن آقای کاوری به من خسته نباشید گفت.

وی درباره اینکه آیا در این سریال سکانس حذفی داشتید؟ نیز عنوان داشت: سکانس‌هایم کوتاه شده بود، اما هیچ کدام حذف نشده بود.

بازیگر سریال «شش قهرمان و نصفی» ادامه داد: مدتی است وقتی مردم من را می‌بینند می‌گویند ما فقط آی فیلم را نگاه می‌کنیم و این برای تلویزیون خیلی بد است. ما باید برنامه‌هایی جدید را برای مخاطبان بسازیم که فرهنگ سازی کنیم. این حرف مردم از طرفی تلخ و از طرفی شیرین است. شیرین از این جهت که مردم دارند به ما می‌گویند کار‌هایی که هم نسلان تو در آن‌ها بازی می‌کردند باورپذیرتر بود و تلخ از این لحاظ که کار‌های جدید را دوست ندارند.

به گزارش فارس، سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و بازی بهنام تشکر، علیرضا کمالی نژاد، ساناز سماواتی، نسرین بابایی، الهام طهموری، علیرضا جلالی تبار و ... هر شب از شبکه سه سیما پخش شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403