مصرف 540 تن ماسه‌ونمک برای بازگشایی راه‌های میاندوآب


علیرضا اشرف‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار...


علیرضا اشرف‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این مقدار ماسه و نمک، ۳۸۰ تن در راه‌های اصلی و ۱۶۰ تن نیز در معابر شهری و روستایی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استفاده شد.

وی افزود: امسال هشت مورد برف‌روبی در ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و در پنج عملیات نیز ۳۲۵ کیلومتر راه ارتباطی روستاها و راه‌های فرعی توسط راهداران برفروبی شده‌است.
وی با اشاره به اینکه به رغم بارش زیاد برف مشکلی بابت مسدود شدن راه‌های اصلی و روستایی در میاندوآب به وجود نیامد، بیان کرد: راهداران این شهرستان از ساعت‌های اولیه شروع بارش برف نسبت به نمک‌پاشی و برف‌روبی محورها اقدام کردند.

«اشرف‌زاده» با بیان اینکه چهار راهدارخانه شامل «مرکزی»، «قوروقچی»، «نختالو» و «اوزان» در میاندوآب با اجرای طرح زمستانی فعال است، گفت: راهدارخانه مرکزی به چهار دستگاه خودرو نمک‌پاش، یک دستگاه لودر و سه دستگاه خودروی سواری مجهز است.

وی افزود: همچنین راهدارخانه قوروقچی به لودر، گریدر و کامیون، راهدارخانه نختالو به یک دستگاه لودر، گریدر و بلدوزر و راهدارخانه اوزان به لودر و سواری پیکاپ تجهیز است.

وی بیان کرد: با اینکه بیشتر روستاهای بخش باروق در منطقه کوهستانی و برف‌گیر واقع شده و امکان مسدود شدن راه‌های روستایی در این بخش وجود دارد، امسال با تلاش راهداران مستقر در آن بخش مشکلی از این بابت به وجود نیامد.

میاندوآب ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از این میزان ۷۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی و ۲۵ کیلومتر بزرگراه است و این شهرستان همچنین ۴۵۷ کیلومتر راه روستایی دارد که ۳۲۵ کیلومتر از آن آسفالت، ۸۰ کیلومتر شوسه، ۵۲ کیلومتر خاکی و ۱۰۰ کیلومتر راه دسترسی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)