فیلم «نامو» با بازی هنرمند مهابادی به جشنواره برلین معرفی شد


فیلم «نامو» با بازی هنرمند مهابادی به جشنواره برلین معرفی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اشاره به بازی «بختیار پنجه‌ای» هنرمند اهل این شهرستان در فیلم بلند «نامو» گفت: این اثر که 2 بازیگر نام آشنای کشور، سرمایه‌گذار آن بوده‌اند، در اولین حضور بین‌المللی خود برای شرکت در بخش «فُروم برلیناله» جشنواره برلین پذیرفته شد.

سیامک جوانبخت روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم «نامو» سومین بازی بختیار پنجه‌ای در فیلم‌های بلند سینمایی است که کارگردانی آن را «نادر ساعی‌ور» بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون امکان روایت فیلم مقدور نیست، اضافه کرد: این فیلم ۹۵ دقیقه‌ای طی مدت یک ماه در شهرهای تبریز، اردبیل و اهر فیلم‌برداری شده است.

وی بیان کرد: فیلم «نامو» به تهیه‌کنندگی «مستانه مهاجر» و سرمایه‌گذاری «نوید محمدزاده» و «پژمان بازغی» تولید شده است که امسال با فیلمسازان مطرح جهان در بخش «فروم برلینانه» جشنواره برلین رقابت خواهد کرد.

به گفته وی در این فیلم «سویل شیرگیر»، «نادر مهدی لو»، «ناصر هاشمی»، «هادی افتخارزاده»، «فیروز عاقلی» و «تارا آقاجانی» نیز ایفای نقش کرده‌اند.

وی اظهار کرد: «وحید بیوته»، «جعفر پناهی»، «عبدالرضا حیدری»، «حسین قورچیان»، «سامان ایرانزاده» و «امیر اطمینان» به ترتیب به عنوان مدیر فیلمبرداری، تدوین، صدابردار، مدیرتولید و دستیار کارگردان دیگر عوامل تولید این فیلم بودند.

جوانبخت گفت: جشنواره فیلم برلین از اول تا یازدهم اسفند امسال در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و فیلم نامو نیز برای اولین بار در این جشنواره اکران می‌شود.

بخش فُروم (Forum) برلیناله، با حضور فیلم‌سازان جوان از سراسر دنیا برگزار می‌شود.

بختیار پنجه‌ای سابقه فعالیت ۲۲ ساله در حوزه هنر و بازیگری را در کارنامه دارد و در سه فیلم بلند سینمایی، سه سریال و بیش از ۳۵ فیلم کوتاه ایفای نقش کرده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو