سپاه عاشورا از تولیدات فاخر انقلابی در فضای مجازی حمایت می‌کند


سپاه عاشورا از تولیدات فاخر انقلابی در فضای مجازی حمایت می‌کند

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا اعلام کرد: این مجموعه از تولیدات فاخر و انقلابی فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند.

سردار عابدین خرم چهارشنبه شب در اختتامیه رویداد تولید تخصصی فضای مجازی که به همت مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: ما به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن در این بخش به وجود آید.

وی اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جامعه دانست و یکی از ابعاد مهم فضای مجازی را تولیدات تخصصی برشمرد.

سردار خرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی از معرفت غنی برخوردار است، اظهار داشت: با وجود این مساله، اما در حوزه تخصصی ضعف‌های جدی وجود دارد و لذا این رویدادها برای کاهش ضعف‌ها و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در حوزه تخصصی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه رویداد فوق بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است، یادآوری کرد: بدون تردید تحولات عمق در این حوزه می تواند مسیر انقلاب برای نسل جدید و نوجوان را بیان و از آلوده شدن فضای عمومی جامعه با محصولات بیگانگان جلوگیری می کند.

به گزارش ایرنا، رویداد تولیدات تخصصی فضای مجازی در محورهای گیم با موضوعات شهدای مقاومت و ملت مقاومت، پویا نمایی با موضوع «باید قوی شویم» و محور نرم افزار با موضوع «رونق تولید و اقتصاد مقاومتی» به مدت دو روز در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی برگزار شد.

در این رویداد تیم ها در سه قالب پویا نمایی(موشن گرافی، کمیک موشن، کات دو بعدی، استاپ موشن)، نرم افزارهای کاربردی موبایلی و بازی موبایلی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیش از ۴۷۰ تیم در سراسر کشور در این رویداد حضور داشتند که سهم آذربایجان شرقی ۲۰ تیم شرکت کننده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403