گوشی های سری آیفون 12 با رنگ سرمه ای از راه می رسند


رسانه کلیک – ظاهرا اپل تصمیم دارد گوشی های سری آیفون 12 را به جای رنگ سبز تیره، با رنگ سرمه ای وارد بازار کند. این محصولات تا پایان سال جاری و با چهار رنگ مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرند. همانطور که می دانید گوشی های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو […] نوشته گوشی های سری آیفون 12 با رنگ سرمه ای از راه می رسند اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – ظاهرا اپل تصمیم دارد گوشی های سری آیفون 12 را به جای رنگ سبز تیره، با رنگ سرمه ای وارد بازار کند. این محصولات تا پایان سال جاری و با چهار رنگ مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرند.

همانطور که می دانید گوشی های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در حال حاضر با رنگ سبز تیره عرضه می شوند؛ اما جالب اینجاست ساخت بدنه ای با این رنگ، اصلا کار ساده ای نیست. حال خبر رسیده که شرکت کوپرتینویی قصد دارد تا سری آیفون 12 را به جای رنگ سبز، با رنگ فوق العاده خاص سرمه ای به بازار بفرستد.

این خبر در کانال یوتیوب EverythingApplePro و توسط افشاگر معروف یعنی Max Weinbach منتشر شده است. مکس اخیرا جزییات بسیاری را درباره سری جدید گلکسی S20 سامسونگ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که برخی از آن ها بسیار دقیق و ریزبینانه هستند. ظاهرا سری جدید نیز مانند نسخه های پرو آیفون 11، با چهار رنگ مختلف به بازار عرضه می شوند.

گوشی های سری آیفون 12 با رنگ سرمه ای از راه می رسند

گوشی های سری آیفون 12 با رنگ سرمه ای از راه می رسند

شایعات حاکی از آن هستند که اپل در اواخر سال جاری از سری جدید گوشی های خود رونمایی می کند. به نظر می رسد که تنها مدل های پرو سری iPhone 12 به رنگ سرمه ای مجهز شوند. اغلب کاربران ترجیح می دهند که اپل محصولات جدید را در هر دو رنگ سرمه ای و سبز تیره روانه بازار کند، اما همانطور که گفتیم، با توجه به دشواری های موجود هنگام ساخت بدنه های سبز، امکان این امر وجود ندارد.

نخستین اسمارت فون اپل که در سال 2020 و اواخر ماه مارس وارد بازار می شود، آیفون SE 2 است. با توجه به اینکه قیمت این محصول تنها برابر با 399 دلار است، امکان تجهیز آن به رنگ سرمه ای بسیار بعید به نظر می رسد؛ با این حال باید منتظر ماند و دید شرکت کوپرتینویی چه سورپرایزهای دیگری را برای هواداران در سر دارد.

Source: wccftech

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان