25 جمله انگیزشی از بیانسه خواننده موفق درباره زندگی


همه می‌دانیم بیانسه تا چه اندازه فرد موفقی است؛‌ بیانسه در دهه‌ی 90 به یکباره به عنوان خواننده‌ی اصلی گروه «بچه‌های سرنوشت» به شهرت رسید. از زمانی که... نوشته 25 جمله انگیزشی از بیانسه خواننده موفق درباره زندگی اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

همه می‌دانیم بیانسه تا چه اندازه فرد موفقی است؛‌ بیانسه در دهه‌ی ۹۰ به یکباره به عنوان خواننده‌ی اصلی گروه «بچه‌های سرنوشت» به شهرت رسید. از زمانی که خواننده‌ی سولو شد در سرتاسر جهان میلیون‌ها نسخه آلبومش به فروش رفت، و حالا ثروت خالص او ۳۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود. در این نوشتار ۲۵ جمله انگیزشی از بیانسه خواننده موفق درباره زندگی را با هم مرور میکنیم.

25 جمله انگیزشی از بیانسه خواننده موفق درباره زندگی

25 جمله انگیزشی از بیانسه خواننده موفق درباره زندگی

۲۵ جمله انگیزشی از بیانسه

۱. وقتی خودتان را دوست داشته باشید و بپذیرید، وقتی بدانید واقعا چه کسی به شما اهمیت می‌دهد و وفتی از اشتباهات‌تان درس بگیرید، آن وقت دیگر آدم‌هایی که طرز فکر شما را نمی‌شناسند برای‌تان اهمیتی نخواهند داشت.

۲. وقتی درباره‌ی چیزی دچار سردرگمی می‌شوم، از خدا می‌خواهم جواب سوال‌هایم را آشکار کند، و او این کار را می‌کند.

۳. چیزهای زیادی را درونم پنهان کرده‌ام. من همیشه می‌خواهم حال همه خوب باشد. معمولا از کوره در نمی‌روم؛ معمولا دشنام و ناسزا نمی‌گویم. پس برای من، یکی از چیزهای عالی آن است که بتوانم فریاد بکشم و هر آنچه می‌خواهم بگویم.

۴. وقتی واقعا از کسی خوش‌تان نمی‌آید، مدام سر راه‌تان سبز می‌شود، به محض آنکه نشان می‌دهید دوستش دارید، دیگر علاقه‌ای به شما نشان نمی‌دهد.

۵. فکر می‌کنم موسیقی چیزی است که می‌توانم، و باید استفاده کنم تا راحت تر به چیزهای مختلف بپردازم چون نهایتا هرچیزی بالا می‌رود و صعود می‌کند روزی حتما پایین خواهد آمد و با افت مواجه خواهد شد – ما قصد نداریم برای همیشه در جهان گروه درجه یک باشیم – در نتیجه باید چیز دیگری باشد که به آن توسل کنید و خودتان را بالا بکشید.

۶. قدرت یعنی خوشبختی: قدرت به معنی سخت کوشی و ایثار است.

مطلب مرتبط: ۳۱ زیباترین جمله از بزرگان درباره عشق و عاشقی

۷. تمرکز من روی هنرم است، و این کاری است که عاشق انجام دادن آن هستم. باید برای آنکه کاری انجام دهم واقعا شور و اشیاق داشته باشم. چیزهای زیادی را که به آن‌ها اعتقادی نداشتم کنار گذاشته‌ام.

۸. همه‌ی ما نقص‌ها و کم و کاستی‌هایی داریم. اما من هم انسانم، و می‌دانید، تمرکز کردن روی ویژگی‌ها و خصایص علاوه بر زیبایی بیرونی و ظاهری نیز اهمیت دارد.

۹. می‌خواستم یک میلیون نسخه بفروشم، و یک میلیون نسخه فروختم. می‌خواستم به فروش مشخصی دست پیدا کنم و دست یافتم. از زمانی که ۱۵ سالم بود بی وقفه کار کرده‌ام. حتی نمی‌دانم چطور باید آرام یک گوشه بنشینم! این کار ازمن بر نمی‌آید.

۱۰. برای من، همه چیز به نوع مدیریت خودم و رفتار با سایر آدم‌ها بستگی دارد. رابطه‌ام و احساسی که به خدا دارم و آنچه او برایم انجام می‌دهد، یک چیز عمیقا درونی و شخصی است. خانواده‌ام، جایی است که از آن آمده ام، من در یک خانواده‌ی مذهبی بزرگ شدم و این خیلی برایم اهمیت دارد.

۱۱. وقتی عصبی و دستپاچه نمی‌شوم این امر عصبی‌ام می‌کند! و اگر عصبی باشم می‌دانم که قرار است نمایش بزرگ و خوبی از خودم ارائه بدهم.

۱۲. احساس می‌کنم نیش و نوش با همند. اما این به معنی آن نیست که من در زندگی ناامید نمی‌شوم. راه برخورد من با نا امیدی آن است که ساکت بشوم و ابتدا فکر کنم و بعد منطقی حرف بزنم.

۱۳. من هرگز در امنیت نمی‌توانم باشم. همیشه سعی می‌کنم خلاف روال معمول عمل کنم. به محض آنکه کاری را انجام می‌دهم، یک هدف بالاتر تعیین می‌کنم. این جوری به اینجایی که الان هستم رسیده‌ام!

۱۴. من عمیقا باور دارم زن‌ها باید از مردان‌شان به لحاظ مالی مستقل باشند. و بگذارید این طور بگویم، پول به مردها قدرت اداره کردن می‌دهد. به مردها قدرت می‌دهد ارزش‌ها را تعریف کنند. آن‌ها تعیین می‌کنند چه چیزی جذاب است. و مردها تعیین می‌کنند چه چیزی زنانگی بیشتری دارد. و این مضحک است!

مطلب مرتبط: ۱۷ جمله انگیزشی از بزرگان درباره ثروتمند شدن

۱۵. من واقعا دوست ندارم خودم را برند بنامم، و دوست ندارم خودم را به عنوان یک برند به حساب بیاورم. من یک خواننده‌، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان و اجرا کننده هستم. و یک هنرپیشه، و هر آنچیز دیگری که انجام می‌دهم. وقتی همه‌ی این‌ها را کنار هم می‌گذاریم، ممکن است عده‌ای به آن بگویند برند، اما این هدف و تمرکز من در زندگی نیست!

۱۶. هرچه بیشتر موفق می‌شوم، بیشتر به یک مرد در زندگی نیاز دارم.

۱۷. من همیشه سعی می‌کنم خودم باشم. حتی از زمانی که یک کودک درونگرا بودم، روی صحنه می‌رفتم و می‌توانستم خودی نشان بدهم!

۱۸. من از منفی‌‌ها به عنوان انگیزه و عاملی برای تبدیل شدن به یک خودِ بهتر استفاده می‌کنم.

۱۹. اینکه بتوانم تمام دنیا را سفر کنم، به ویژه به مکان‌هایی که هرگز قبلا نرفته‌ام، واقعا همچنان برایم حیرت انگیز است.

۲۰. من شغلم را دوست دارم، اما همه‌اش این نیست: من به شغل احتیاج هم دارم.

۲۱. ما آفریقایی-آمریکایی هستیم و به صورت یک خانواده با هم کار می‌کنیم، طوری که مردم فکر می‌کنند ما شبیه خانواده‌ی جکسون هستیم. اما من والدینی نداشتم که به من یاد بدهند چطور یک موقعیت بد را با موفقیت پشت سر بگذارم.

۲۲. همه‌ی ما هدفی در زندگی داریم، و همه‌مان از قدرت هایی برخورداریم.

۲۳. به حد کافی قوی باش برای بچه دار شدن. بعد برگرد سراغ کسب و کار خودت.

۲۴. من قمار را دوست ندارم، اما اگر یک چیزی باشد که حاضر بشوم روی آن شرط ببندم. آن چیز خودم هستم.

۲۵. واقعیت این است ؛ گاهی آدم می‌بازد!

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- کامروا ابراهیمی

منبع: wealthygorilla

۲۵ جمله انگیزشی از بیانسه خواننده موفق درباره زندگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج