همه محور‌ها و معابر باز است


همه محور‌ها و معابر باز است

معاون عملیات پلیس راه کشور: همه محور‌ها و معابر باز است و رفت و آمد در جاده‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ خسروجردی در ارتباط زنده با اخبار نیمروزی سیما به وضع رفت و آمد در جاده‌ها به ویژه جاده‌های کوهستانی اشاره کرد و گفت: همه محور‌ها و معابر باز است و رفت و آمد در جاده‌ها ادامه دارد.
معاون عملیات پلیس راه کشور افزود: از شب گذشته و امروز صبح شاهد بارش برف و باران در اغلب استان‌های غربی، جنوب غربی، مرکزی، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی بودیم.
وی گفت: از سازمان راهداری که کمک خوبی با همکاران بنده داشتند و به موقع برف روبی و نمک پاشی انجام دادند، تشکر می‌کنم، الحمدلله در جاده‌های کوهستانی و برفی مشکل خاصی نداشتیم، اما مسافران توجه ویژه‌ای به توصیه‌های پلیس و همچنین توصیه‌های هواشناسی و راهداری داشته باشند.
معاون عملیات پلیس راه کشور افزود: عزیزانی که قصد مسافرت به جاده‌های کوهستانی را دارند باتوجه به پیش بینی هواشناسی به ویژه بارش برف و باران زیاد از مسافرت‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی و برفی خودداری کنند و در صورتی که ضرورت دارد تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
سرهنگ خسروجردی گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها به ویژه سرعت مطمئن و مجاز مدنظر باشد و سرنشینان صندلی عقب و اتوبوس‌ها نیز از کمربند ایمنی استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !