معرفی جدیدترین خودروی هنری ب‌ام‌و


اگر به خاطر داشته باشید چند سال پیش در مطلبی مفصل به تاریخچه خودروهای هنری ب‌ام‌و اشاره کردیم اما برای یادآوری بیشتر می‌خواهیم خلاصه‌ای از این خودروها را بیان کنیم. ب‌ام‌و اولین بار در سال 1975 خودروی هنری خود را سفارش داد. آن خودرو بر پایه مدل 3.0 CSL شکل گرفت و توسط الکساندر کالدر … The post معرفی جدیدترین خودروی هنری ب‌ام‌و appeared first on...

اگر به خاطر داشته باشید چند سال پیش در مطلبی مفصل به تاریخچه خودروهای هنری ب‌ام‌و اشاره کردیم اما برای یادآوری بیشتر می‌خواهیم خلاصه‌ای از این خودروها را بیان کنیم. ب‌ام‌و اولین بار در سال 1975 خودروی هنری خود را سفارش داد. آن خودرو بر پایه مدل 3.0 CSL شکل گرفت و توسط الکساندر کالدر به عنوان یکی از آخرین کارهای خود پیش از ترک این دنیا طراحی شد. خودروهای هنری ب‌ام‌و از 45 سال پیش تاکنون به محصولاتی اسطوره‌ای تبدیل شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

معرفی جدیدترین خودروی هنری ب‌ام‌و

در سال 2019 بود که جدیدترین خودروی هنری ب‌ام‌و بر پایه i8 بنا شد. این خودرو توسط خالد و برای فستیوال کواچلا طراحی شده بود.

اما ب‌ام‌و برزیل برای سال 2020 خودروی هنری جدیدی را بر پایه سری 7 هیبرید 2020 سفارش داده است. این خودرو توسط گابریل ویکبولد عکاس اهل سائوپائولو طراحی شده است. ب‌ام‌و 745Le هیبرید 2020 همانند i8 یاد شده عنوان خودروی هنری رسمی ب‌ام‌و را یدک نمی‌کشد اما خب هنوز هم چشمگیر و برجسته است.

معرفی جدیدترین خودروی هنری ب‌ام‌و

این خودرو کل ماه ژانویه را در شوروم ب‌ام‌و در یکی از مراکز خرید مشهور برزیل به نمایش درخواهد آمد. باواریایی ها همچنین خودروی دیگری با طراحی ویکبولد را نمایش خواهند داد. نسخه آمریکایی این خودرو با نام 745e xDrive شناخته می‌شود و از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو و واحدی الکتریکی استفاده کرده و قدرت 389 اسب بخاری دارد.

معرفی جدیدترین خودروی هنری ب‌ام‌و

ویکبولد گفته است:

ایده استفاده از تکنولوژی برای ساخت خودرویی همچون ب‌ام‌و سری 7 پلاگین هیبرید مشابه فرایند خلق هنر من است. به همین خاطر ما کاری را انتخاب کردیم که تحرک داشت، خودرویی که به سرعت، رضایت و تکنولوژی سری 7 اشاره می‌کرد. این کار شامل تصاویری از خودروست که بالا رفتن سیستم تعلیق و رسیدن به ارتفاعی مشابه یک شاسی‌بلند را نشان می‌دهد. ما مطمئن نیستیم که می‌توانیم خودرو را در چنین وضعیتی برانیم اما بالا بردن سیستم تعلیق ورود و خروج را راحت‌تر خواهد کرد.

مدیر بازاریابی ب‌ام‌و برزیل نیز خاطرنشان ساخته است:

هنر ستون مهم گروه ب‌ام‌و بوده و ما از چندین رویداد هنری در دنیا حمایت می‌کنیم. ب‌ام‌و واقعاً از کارهای گابریل حمایت و ستایش می‌کند زیرا اهداف این هنرمند همانند ب‌ام‌و شامل ترکیبی از تکنولوژی، زیبایی و طراحی می‌باشد. همچنین او لذت زیادی را در کارهای خود نشان می‌دهد که این موضوع در محصولات ب‌ام‌و کاملاً نمایان است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟