امام جمعه شهرکرد: دشمن شناسی و بصیرت‌بخشی مهمترین رسالت رسانه‌ها باشد


امام جمعه شهرکرد: دشمن شناسی و بصیرت‌بخشی مهمترین رسالت رسانه‌ها باشد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن‌شناسی و بصیرت‌بخشی به جامعه از مهمترین رسالت‌های فعالان عرصه رسانه باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در دیدار رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد با وی افزود: رسانه در نظام اسلامی باید در راستای اهداف دینی و ارزشی حرکت کند و در این مسیر با نگاهی همه‌جانبه سبک زندگی اسلامی را ترویج دهد.

وی ادامه داد: فرهنگ دینی و اسلامی نظام ما اقتضا می‌کند تا همه بخش‌های آن متحد و منسجم در مسیر آرمان‌های الهی و حول محور ولایت‌فقیه شکل گیرند تا علاوه‌بر تقویت وحدت داخلی در برابر دشمن نیز به خوبی ایستادگی کنند.

نکونام با تاکید بر دوری رسانه‌ها از بازی‌گری‌های سیاسی، تصریح کرد: حزب‌گرایی در کشور منجر به اختلاف و دودستگی می‎شود و به کشور آسیب می‌زند.

امام جمعه شهرکرد افزود: در نظام اسلامی حزبی وجود ندارد بلکه همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها حول محور ولایت فقیه شکل می‌گیرد و به دلیل همین بازی‌های سیاسی ، نیازی به احزاب و تشکل های سیاسی نیست.

نکونام با بیان اینکه در نظام اسلامی باید تک‌صدایی مبتنی بر «الله» شکل گیرد، اظهار داشت: رسانه‌ها باید در این جهت حرکت کنند و ضمن تبیین منویات مقام معظم رهبری از ورود به بازی‌های سیاسی بپرهیزند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد نیز در این دیدار با اشاره به سابقه و جایگاه این خبرگزاری، اظهار داشت: این رسانه با اشاره به سابقه طولانی و فعالیت بیش از ۸ دهه در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی از جایگاه مطلوبی در عرصه داخلی و بین‌المللی برخوردار است.

سیدحسن جوادی‌زاده افزود: این رسانه تلاش می‌کند تا با برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان و پیگیری مطالبات جامعه در رفع مشکلات و تحقق توسعه‌یافتگی نقش موثری ایفا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران