هفته یازدهم رقابت‌های اسبدوانی گنبد برگزار شد


هفته یازدهم رقابت‌های اسبدوانی گنبد برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس، عصر پنجشنبه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه با شرکت 60 راس اسب در شش دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

مسابقات این روز برای هفت دور برنامه ریزی شده بود که دور دوم این رقابت‌ها به رغم حضور اسب‌ها در میدان و ورود به دپار به عنوان جایگاه آغاز مسابقات، به دلیل هماهنگ بازنشدن درهای دپار در زمان آغاز مسابقه، از سوی دست‌اندرکاران برگزاری آن، لغو اعلام شد.

دور نخست این مسابقات مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بود که در آن اسب ملیله زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و اول شد و در پی او اسب‌های بیلیا و بیارامین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور سوم رقابت اسب‌های تروبرد دو ساله کلاس Maiden برگزار شدگه نتیجه آن قهرمانی اسب پرنس بوی بود، اسب جاناول دوم شد و بای بای بن به عنوان سومی این دور اکنفا کرد.

اسب مایاگزل عنوان نخست دور چهارم روز نخست هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden کسب کرد و در پی او اسب‌های وست کول و فیمل لیدر به ترتیب دوم و سوم شدند و در دور پنجم نیز در رقابت اسب‌های هم رده با دور چهارم، اسب های جنتلمن، جهان تاج و بن تانیش به ترتیب اول تا سوم شدند.

رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ در دور ششم برگزار شد که در پایان اسب نازقورام عنوان نخست را کسب کرد و اسب‌های بتو۲ و آیدفل سرداری به ترتیب دوم و سوم شدند.

کورس هفتم مخصوص اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بود که با قهرمانی اسب چیتاچلنج به پایان رسید، اسب فلوریای عزیزی دوم شدو عنوان سومی به اسب آرنکا رسید.

در پایان مسابقات امروز، مبلغ یک میلیارد و ۳۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...