برگزیدگان جشنواره استانی هنرهای نمایشی در یاسوج مشخص شدند


کبری اخلاقی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار...


کبری اخلاقی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت نمایش تولیدی مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره یک روزه حضور داشته و با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: شعار اصلی این جشنواره شامل «نمایش، تمرین زندگی و ساختن آینده» بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل انجام کار مشترک گروهی، ایجاد همدلی، کسب مهارت و افزایش هر چه بیشتر نشاط و شادابی بین اعضای مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و کمک به رشد استعدادها و خلاقیت آنان بود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: بر اساس رأی هیأت داوران سه اثر نمایشی برگزیده این جشنواره انتخاب و به دبیرخانه جشنواره ملی معرفی شدند.

وی ابراز داشت: هیأت داوران تندیس این جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» به کارگردانی جمیله فلاحی از مرکز فرهنگی، هنری شماره ۲ گچساران، نمایش «شیروان» به کارگردانی اعظم امینی از مرکز فرهنگی، هنری شماره یک گچساران و نمایش‌ «پیرزن و گربه» به کارگردانی سکینه عسکری از مرکز فرهنگی، هنری لنده اهدا کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد برتر این جشنواره نیز معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

اخلاقی نیا اظهار داشت: لوح تقدیر و دیپلم افتخار بخش طراحی و ساخت دکور به اعظم امینی و خسرو کاویانی در نمایش «شیروان» و لوح تقدیر این بخش به سیده کلثوم آرام در نمایش «پیرزن و گربه» اهدا شد.

وی افزود: دیپلم افتخار بخش طراحی و ساخت عروسک به جمیله فلاحی و زهرا موسوی در نمایش‌ «من که از علف خوشمزه ترم» و لوح تقدیر این بخش به کلثوم صداقتی نیا در نمایش «در حوالی شهر قصه» از مرکز فرهنگی، هنری شماره ۲ یاسوج تعلق گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لوح تقدیر بخش موسیقی به فرشید نقدی در نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» رسید.

اخلاقی نیا عنوان کرد: دیپلم افتخار بخش بروشور به اعظم امینی در نمایش «شیروان» و لوح تقدیر این بخش به جمیله فلاحی و فاطمه نیک جو در نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» اهدا شد.

وی ابراز داشت: دیپلم افتخار بخش صداپیشگی به زهرا موسوی در نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» و لوح تقدیر این بخش به طور مشترک به رضوان احمدی در نمایش «پیرزن و گربه» و دیانا موسوی فر در نمایش «در حوالی شهر قصه» تعلق گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد به کامران عیدی پور و لوح تقدیر این بخش به امیرحسین فرهنگ نسب در نمایش «کوزه طلا» از مرکز فرهنگی، هنری شماره یک یاسوج رسید.

اخلاقی نیا اظهار داشت: دیپلم افتخار بخش بازیگری دختران به هانیه خدیوی نسب در نمایش «دختران کار» از مرکز فرهنگی، هنری شماره یک یاسوج و لوح تقدیر این بخش به طور مشترک به ستاره رحیم پور در نمایش «شیروان»، حدیث اسلام دوست در نمایش «پیرزن و گربه» و یاسمین پناه پوری در نمایش «شیروان» اهدا شد.

وی افزود: دیپلم افتخار بخش عروسک گردانی به زهرا موسوی در نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» تعلق گرفت و ساغر صفری در نمایش «در حوالی شهر قصه» شایسته تقدیر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دیپلم افتخار بخش نمایشنامه نویسی به علی اکبر پوررسول و در بخش بازنویسی نمایشنامه به جمیله فلاحی در نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» رسید و سکینه عسکری در نمایش «پیرزن و گربه» شایسته تقدیر شد.

اخلاقی نیا عنوان کرد: دیپلم افتخار بخش کارگردانی به جمیله فلاحی در نمایش «من که از علف خوشمزه ترم» اهدا شد و لوح تقدیر این بخش به طور مشترک به اعظم امینی در نمایش «شیروان» و سکینه عسکری در نمایش «پیرزن و گربه» تعلق گرفت.

وی ابراز داشت: هجدهمین دوره جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲ سطح استانی و کشوری برگزار می شود و از هر استان نیز سه نمایش برتر راهی مرحله کشوری خواهد شد.

اخلاقی نیا گفت: در آیین پایانی این جشنواره از کتاب «عروسک ها مهربانند» و نمایشنامه عروسکی «همان لنگه جوراب راه راه» به نویسندگی فرشته حق نظری کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، پنج مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی