ادعای گل: لغو انتقال برونو فرناندز به منچستریونایتد در پی مخالفت جوئل گلیزر با درخواست 80 میلیون یورویی اسپورتینگ لیسبون


ادعای گل: لغو انتقال برونو فرناندز به منچستریونایتد در پی مخالفت جوئل گلیزر با درخواست 80 میلیون یورویی اسپورتینگ لیسبون

بر این اساس، انتقال فرناندز به اولدترافورد در زمستان امسال هم رخ نخواهد داد. 

طرفداری- رقم بالای درخواستی اسپورتینگ لیسبون، انتقال برونو فرناندز به منچستریونایتد را غیر ممکن ساخته است.

به گزارش الکساندر ندرتون از سایت گل، مخالفت جوئل گلیزر (یکی از مالکان باشگاه منچستریونایتد) با خواسته 80 میلیون یورویی باشگاه پرتغالی، فرناندز را از منچستر دور کرده است. نگرانی‌های او از نحوه این انتقال، باعث لغو آن شده است. پیشنهاد یونایتد برای این بازیکن 60 میلیون یورو بود که قرار بود 50 میلیون آن به صورت نقدی پرداخت شود و 10 میلیون باقی مانده بر اساس بندهایی به باشگاه مقابل پرداخت شود. اما اسپورتینگ شک داشت بندهای پیش بینی شده که کسب توپ طلا توسط فرناندز یا قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر بود محقق شود و به همین خاطر 80 میلیون یورو درخواست کرد.

در حالی که مت جاج (مذاکره کننده ارشد منچستریونایتد) به همراه نایب رییس باشگاه یعنی اد وودوارد و ژرژ مندس (مدیربرنامه فرناندز) تمام تلاش خود را برای به سر انجام رساندن این انتقال انجام دادند، گلیزر با ورود به ماجرا همه چیز را بر هم زد. دخالت گلیزر در روند این انتقال، خبر خوبی برای اقتدار وودوارد که در این سال‌ها اختیار بالایی روی نقل و انتقالات باشگاه داشته است محسوب نمی‌شود. وودوارد که عامل اصلی روی کار آمدن سرمربی کنونی تیم یعنی اوله گونار سولسشر و پیش از او، ژوزه مورینیو و لوئیس فن خال بوده است، در صورت عدم راهیابی باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل جاری، بیش از پیش تحت فشار قرار می‌گیرد زیرا این وضعیت باعث کاهش درآمد یونایتد از حق پخش و همچنین کاهش رقم پرداختی از آدیداس به این باشگاه خواهد شد.

به سر انجام نرسیدن انتقال فرناندز، آن هم در روزهایی که شعارهای اعتراضی طرفداران منچستریونایتد علیه گلیزرها و وودوارد به گوش می‌رسد، بیش از پیش آتش خشم هواداران باشگاه را شعله‌ور خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی