شیائومی چهارمین شرکت تولیدکننده گوشی در اروپای غربی


شیائومی چهارمین شرکت تولیدکننده گوشی در اروپای غربی

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده شیائومی به چهارمین شرکت تولیدکننده گوشی در اروپای غربی در سال 2019 تبدیل شده است.

شیائومی چهارمین شرکت تولیدکننده گوشی در اروپای غربی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که توانست به سرعت در دل بیشتر کاربران دنیای فناوری جا باز کند. شرکت‌های چینی از یک استراتژی خاص برای تولید و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند و آن هم قیمت مناسب برای کالای خوب است. با این روش افراد بیشتری در سراسر دنیا قادر به خرید چنین دستگاه‌هایی خواهند بود. امروز خبری در دنیای فناوری منتشر شد که نشان داد محصولات این شرکت تنها در هندوستان طرفدار ندارد.

مردم اروپا نیز عاشق شیائومی شده است

رئیس شرکت International Xiaomi اظهار داشت که این شرکت چهارمین سازنده بزرگ تلفن‌های هوشمند در اروپای غربی است. طبق گزارش‌ها، سهم بازار این شرکت در سال نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد پیشرفت چشمگیر داشته است. بر اساس آمار‌های منتشر شده برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۹، شیائومی درآمد ۱۰ میلیارد دلاری را برای خود در بازار ثبت کرده است. نیمی از آن در خارج از کشور چین به دست آمده و این بدین معناست که شیائومی واقعاً یک شرکت جهانی است. برنامه‌های امسال شیائومی نیز شامل عرضه بیش از ده تلفن 5G است که بسیاری از آن‌ها در سطح جهان توضیع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر رسمی از پرچمدار شیائومی Mi 10 منتشر شد

شیائومی چهارمین شرکت تولیدکننده گوشی در اروپای غربی

دیگر محصولات شیائومی

مطمئنا شیائومی خیلی بیشتر از تلفن‌های هوشمند ساخته شده خود درآمد کسب کرده، اما این شرکت نام خود را روی مواردی که شما در داخل و خارج از خانه خود استفاده می‌کنید نیز قرار داده است. از آن‌ها می‌توان به اسکوتر‌های معروف شیائومی یا مچ‌بند پرطرفدار آن اشاره کرد. طبق گفته رئیس شرکت مذکور، اسکوتر‌های شیائومی ۱۷ درصد از بازار‌های غرب اروپا را پوشش می‌دهند و این بسیار خوب است و مطمئنا پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...