دوکاتی از موتور خود برای فصل 2020 موتوجی پی رونمایی کرد


موتوجی پی ایران – دوکاتی تبدیل به اولین تیم موتوجی پی شد که از موتور خود با نام GP20s برای فصل 2020 طی مراسمی در بولونیا رونمایی کرد. تیم ایتالیایی تغییری را در ترکیب موتورسوارانش برای موتوجی پی 2020 نداشته و آندره دویزیوسو و دنیلو پتروچی با این موتور در مسابقات شرکت خواهند داشت. دوکاتی در رده سوم جدول رده بندی سازندگان سال گذشته جای گرفت، با...

موتوجی پی ایران – دوکاتی تبدیل به اولین تیم موتوجی پی شد که از موتور خود با نام GP20s برای فصل 2020 طی مراسمی در بولونیا رونمایی کرد.

تیم ایتالیایی تغییری را در ترکیب موتورسوارانش برای موتوجی پی 2020 نداشته و آندره دویزیوسو و دنیلو پتروچی با این موتور در مسابقات شرکت خواهند داشت. دوکاتی در رده سوم جدول رده بندی سازندگان سال گذشته جای گرفت، با اینکه یاماها یک پیروزی کمتر از دوکاتی داشت اما با اختلاف سه امتیاز بالاتر از تیم ایتالیایی در این جدول قرار گرفت.

دوکاتی از موتور خود برای فصل 2020 موتوجی پی رونمایی کرددوکاتی از موتور خود برای فصل 2020 موتوجی پی رونمایی کرد آندره دویزیوسو و دنیلو پتروچی – موتور GP20s دوکاتی موتوجی پی 2020

موتور جدید دوکاتی مانند GP19 دارای رنگ قرمز تیره بوده که از این جهت تغییری را نداشته است اما بازگشت برند میشن وینوو (زیر مجموعه فیلیپ موریس) به عنوان اسپانسر از نکات برجسته موتور GP20s دوکاتی است زیرا نام این برند در اواخر فصل گذشته از روی موتور تیم برداشته شده بود. مدیر تیم دوکاتی، جیجی دالینیا در مراسم رونمایی گفت:

از نظر ترکیب موتورسواران ما تغییری را نداشته ایم و صادقانه بگویم من از این بابت بسیار خوشحالم.

ما قسمت ابتدایی سال گذشته را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و به نظر من می توانیم دستاوردهای سال گذشته را بهبود بخشیم. بنابراین هدف ما دقیقاً مشابه دو سال گذشته خواهد بود. برای قهرمانی جهان رقابت می کنیم و تا حد امکان برای پیروزی در مسابقات پیش می رویم.

شرایط مثل همیشه آسان نیست، موتورسواران زیادی هستند که برای پیروزی رقابت می کنند. مطمئناً مهمترین رقیب ما [مارک] مارکز و هوندا خواهد بود، اما در اواخر فصل گذشته ما شاهد تعدادی از موتورسوارانی بودیم که عملکردشان بهبود یافته بود. بنابراین، من انتظار دارم که نبردهای قهرمانی سال 2020 واقعاً دشوار و دشوارتر از سال 2019 باشد.

مرحله ابتدایی تست های پیش فصل موتوجی پی 2020 از 18 تا 20 بهمن ماه در پیست سپانگ مالزی برگزار خواهد شد و قطر نیز در تاریخ 3-5 اسفند میزبان آخرین تست است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی