جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت


جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

جبهه فرهنگی گیلان«حلقه های وصل»–جوانان ونوجوانان «کانون های فرهنگی»رشت امروزپنج شنبه، 3 بهمن 1398،عده زیادی ازنوجوانان وجوانان  درنمازجماعت ظهروعصر مصلی امام خمینی رشت حضورداشتند. وبعدازنمازجماعت با آیت الله فلاحتی(نماینده ولی فقیه استان وامام جمعه رشت )عکس یادگاری گرفتند. ازعده ای ازنمازگزاران پرسیدیم که اینها چه کسانی هستند؟ می گفتند:ازبچه های...

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

جبهه فرهنگی گیلان«حلقه های وصل»جوانان ونوجوانان «کانون های فرهنگی»رشت

امروزپنج شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۸،عده زیادی ازنوجوانان وجوانان درنمازجماعت ظهروعصر مصلی امام خمینی رشت حضورداشتند.

وبعدازنمازجماعت با آیت الله فلاحتی(نماینده ولی فقیه استان وامام جمعه رشت )عکس یادگاری گرفتند.

ازعده ای ازنمازگزاران پرسیدیم که اینها چه کسانی هستند؟

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

می گفتند:ازبچه های کانوهای اسلامی هستند..کانون های قرآنی هستند…

ازخوداین نوجوانان وجوانان سئوال کردم،بعضاً می گفتند ازکانون قرآنی هستیم ..ازکارها وفعالیتهایشان سئوال کردیم،،متفاوت پاسخ می دادند وبرای جوابهای بهترماراحواله دادندبه رئیس کل.

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

یک جوان روحانی خوش سیما وخوش برخورد بودبنام«حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی»(متولد۱۳۶ ۷).

پرسیدیم کارها وفعالیت شما چیست؟

ایشان گفتند:من مسئول ستادسازماندهی وشبکه سازی،توانمندسازی مجموعه های فرهنگی ومذهبی گیلان هستم.

گفتم:یعنی چه؟

گفتند:همینهایی که گفتنم

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

پرسیدم:ساده تربگویدکه فعالیتهای شماچیست؟

گفت باجوانان کارهای فرهنگی وعقیدتی می کنیم.

گفتم چه کار؟

گفتند:شبکه سازی.

پرسیدم چطوری؟

جواب دادند:باتوانمندسازی.

خلاصه ماهم نفهمیدیم که چی شد!

خوب بوداین عزیزان اشراف کامل برمدموریتهای خودداشتند(درانتقال مطالب-توجیه- توانمندبودند)

ومرایاداین شعرانداخت:بُرده دل وجان من،دلبروجانان من/دلبرجانان من بُرده دل وجان من.

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

وامابنظرمی رسداین خبر(حلقه وصل۱۵ بهمن ۱۳۹۶)میتواند پاسخ مناسبی به سئوالات باشد:

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

حاج حسین یکتا در سومین همایش جامعه ایمانی مشعر که جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ در رشت برگزار شد با اشاره به اینکه نهضت جمهوری اسلامی ایران مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با قدرت و سرعت مسیر خود را طی می‌کند.

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به‌طور مستقیم در مقابل جبهه کفر ایستاده است تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به‌طور همه جانبه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و احتماعی با دشمنان دست به گریبان است.

یکتا با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در دوران جنگ‌ تحمیلی از تمامی مرزها مورد هجوم دشمن قرار گرفت بیان کرد: جنگ تحمیلی با تمامی زخم‌های خود موجب ارتقاء نظام انقلاب اسلامی در سطح جهانی شد.

سرداریکتا با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی عده‌ای سنگ زیرین آسیاب شدند تا نان و آرامش حاصل از انقلاب بر سر سفره مردم‌ آورده شود افزود: پیش‌بینی‌های امام خمینی در خصوص سرنوشت ذلت‌بار صدام به ظهور پیوست.

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه امروز گنبد بارگاه امام حسین (ع) و گنبد بارگاه امامان عسکریین به‌دست توانمند جوانان انقلابی ایران اسلامی ساخته می‌شود گفت: این امر بیانگر اقتدار، صلابت و فراگیری نظام جمهوری اسلامی در منطقه است.

یکتا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشروی است و با توقف افراد متوقف نمی‌شود تصریح کرد: شهید حججی با صلابت و ایستادگی خود مومنان انقلابی ایران را به‌دلیل جاماندگی از مکتب شهدا شرمنده کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی در دوران جنگ تحمیلی فرمودند که تنها یک قدم تا کربلا برای حمهوری اسلامی ایران باقی مانده و امروز مقام معظم رهبری می‌فرمایند که تا برگزاری نماز در بیت‌المقدس یک قدم باقی مانده است گفت: این امر نشان‌‌دهنده پیشروی کامل حرکت انقلاب است.

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه انقلاب اسلانی ایران تعزیه‌خوانی قبل از ظهور امام زمان (عج) است و افراد باید جایگاه خود را در این تعزیه‌خوانی پیدا کنند افزود: جنگ اقتصادی عامل ایجاد مشکلات اجتماعی، خانوادگی، تغییر سبک زندگی، تزلزل فکری در جامعه می‌شود.

یکتا با تاکید بر اینکه نبرد اجتماعی امروز باید فرد به فرد و خانه به خانه پیشروی کرده است خاطرنشان کرد: فرزندان انقلابی و جهادی امروز موظف به خدمات‌رسانی و فعالیت‌های اجتماعی در جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “بودجه مبنای برنامه‌ریزی نیست”بیان کرد: جبهه و عرصه نبرد در جامعه امروز نشستن در هیئت‌ها نیست و افراد باید به‌منظور رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی به حاشیه شهرها و مناطق آسیب‌پذیر ورود کنند.

رئیس سابق قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه عدم علمداری فرزندان انقلابی و مذهبی موجب علمداری دشمن در ابعاد مختلف جامعه می‌شود تاکید کرد: فرزندان مذهبی و هیئتی باید علمدار جبهه فرهنگی انقلاب باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد نرم‌افزارهای فکری و اجتماعی به‌صورت دقیق و حرفه‌ای همواره در دستور کار است خاطرنشان کرد: افراد به‌منظور خدمات‌رسانی، اقدامات اجتماعی و فرهنگی می‌بایست از اقوام و خانواده خود این اقدام را آغاز کنند.

یکتا با اشاره به زنان و بانوان با طراحی‌های متناسب باید زیرساخت‌های مناسب فرهنگی را در رفع مشکلات موجود در جامعه ایجاد کنند خاطرنشان کرد: دشمنان قصد عبور از پرچم جبهه‌های فرهنگی را دارند، دشمنان قصد مانع شدن رسیدن انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) را دارند.

***

سرلشکر جعفری با صدور حکمی «دکتر سعید محمد» را به سمت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منصوب کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور حکمی دکتر سعید محمد را به سمت فرماندهی جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) منصوب کرد./۱۰ مهر ۱۳۹۷ایسنا
پیش از این سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

نکته جالبی که در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا//۱۵ مهر ۱۳۹۷ تسنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کیست؟

جبهه فرهنگی گیلان”حلقه وصل”جوانان کانونهای رشت

سعید محمد، متولد سال ۱۳۴۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) از دانشگاه تربیت مدرس تهران در سال ۱۳۸۸ است. محمد از سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی متعددی در شرکت‌ها و مؤسسات اقماری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و بنیاد تعاون سپاه است؛ وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد ــ وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بود.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:فرمانده جبهه سازندگی (قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء)مشخص شده واما فرمانده جبهه فرهنگی این قرارگاه– بارفتن حاج حسین -هنوز نامعلوم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...