با برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان/ مدعیان قهرمانی لیگ برتر باز هم پر گل بردند


با برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان/ مدعیان قهرمانی لیگ برتر باز هم پر گل بردند

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و باز هم دو تیم شهرداری و وچان کردستان توانستند با برتری برابر رقبای خود همچنان در کورس قهرمانی باشند.

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری بم باز هم توانست برابر حریف خود به برتری برسد. آنها در این دیدار با نتیجه سنگین 6 بر 1 مقابل آویسای خورستان به پیروزی رسیدند تا همچنان با 42 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. خوزستانی ها نیز با این شکست همچنان 3 امتیازی و در قعر جدول رده بندی هستند.

وچان کردستان نیز دیگر تیم در کورس قهرمانی است که امروز باز هم توانست برابر حریف خود به برتری برسد. آنها در این بازی با نتیجه 4 بر 0 ملوان بندرانزلی را شکست دادند تا 13 پیروزی و تنها 1 شکست و 39 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. ملوانان اما با این شکست و پس از 14 بازی همچنان 14 امتیازی باقی ماندند تا در رده هشتم جدول جاخوش کنند.

شهرداری سیرجان هم یکی از تیم های مدعی در رقابت های لیگ برتر بانوان است. آنها در دیدار امروز خود توانستند با نتیجه 7 بر 0 از سد تیم آذرخش زاگرس شیراز بگذرند تا 32 امتیازی شوند و در رده سوم جدول قرار بگیرند. شیرازی ها هم با این شکست و با 9 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.

سپاهان اصفهان هم امروز در دیداری برابر سینا بوشهر و در خانه حریف به میدان رفتند. آنها در این بازی توانستند ضمن کسب پیروزی یک نتیجه پرگل هم برای خود به ثبت برسانند. سپاهانی با برد 5 بر 1 توانستند 29 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر تیم بوشهری نیز با همان 3 امتیازی که پیش از این گرفته بودند در پایین ترین رتبه جدول یعنی دوازدهم حضور دارند.

پالایش گاز ایلام هم پنجمین تیم جدول لیگ برتر بانوان هستند که با برتری 4 بر 0 در دیدار امروز و برابر تیم همیاری ارومیه توانستند 25 امتیازی شوند. ارومیه ای ها نیز با این شکست همچنان 10 امتیازی باقی ماندند تا در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

هیات فوتبال البرز هم در سومین بازی با مربیگری مریم ایراندوست به میدان رفتند. آنها در این بازی برابر ذوب آهن اصفهان می ایستادند که این دیدار در اصفهان برگزار شد. کرجی ها که در این دیدار هم هجومی ظاهر شدند با دبل مهاجم گلزن خود یعنی سارا قمی توانستند با حساب سه صفر از سد حریف بربیایند و در نهایت 19 امتیازی شوند و در رده ششم جدول قرار بگیرند. ذوبی ها هم با این شکست و 15 امتیازی که قبل به دست آورده بودند در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!