داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران فجر 38 معرفی شدند


رکنا: داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حکم گرفتند.

به گزارش رکنا، با حکم ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، «محمد روح‌الامین» (طراح پوستر و لوگوی فیلم)، «امیرشیبان خاقانی» (سازنده تیزر، آنونس، تدوین‌گر و طراح پوستر فیلم) و «حبیب مجیدی» (عکاس فیلم) به عنوان داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

بر اساس این خبر، مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر و جهت ارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، برگزار می‌شود و داوری این بخش از بین مواد تبلیغی فیلم‌های بلند سینمایی داستانی، پویانمایی و مستند (که بعد از ۱۰ دی‌ماه سال ۱۳۹۷ تا ۱۰ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده‌اند و به دبیرخانه جشنواره ارائه شده‌اند)، انجام می‌شود.

در این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره فجر ۳۸، سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

«امیر شیبان خاقانی» متولد ۱۳۶۲ تهران، دانش‌آموخته کارشناسی بازیگری و طراح پوستر و سازنده تیزر و آنونس فیلم و تدوین‌گر سینما و تلویزیون فیلم است. او ساخت بیش از ۵۰۰ آنونس تبلیغاتی را در کارنامه دارد و از برگزیدگان ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر به شمار می‌رود.

«محمد روح‌الامین» متولد ۱۳۵۴ در تهران، دانش‌آموخته کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و معماری. او از سال ۷۸ فعالیت خود را در زمینه طراحی پوستر آغاز کرده و از جمله طراحانی است که در پنج دوره جشنواره، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بوده و دیپلم افتخار طراحی نامواره (لوگو) را از فجر به دست آورده و در دو دوره نیز برنده جایزه جشنواره فیلم شهر شده است. او طراحی تبلیغات بیش از ۸۰ فیلم سینمایی از جمله متری شیش و نیم، سرخپوست، لاتاری، ماجرای نیمروز ۲، شعله‌ور، مصادره را در کارنامه دارد.

«حبیب مجیدی» متولد ۱۳۵۷ در تهران، دانش‌آموخته رشته سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه تهران و عکاس فیلم است. حبیب مجیدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۲ با عکاسی فیلم «شهر زیبا» به کارگردانی اصغر فرهادی آغاز کرد و در کارنامه‌اش عکاسی ۳۰ فیلم ایرانی، ضمن آن که از جمله برندگان سیمرغ بلورین بخش مسابقه تبلیغات در ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر است.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۸ همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا