دولت پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکستان است


دولت پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی تاکستان است

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: دولت پیگیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان تاکستان است و دلایل لازم برای رفع ایرادات به زودی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

عیسی قبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگرچه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکستان که از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، اما شورای نگهبان ایراداتی به آن وارد کرد و این منطقه راه‌اندازی نشد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی پیگیر رفع ایرادات و ذکر دلایل است، اظهار داشت: تا چند روز آینده دلایل و اصلاحات لازم از سوی استان قزوین به این دبیرخانه ارسال می‌شود تا راه‌اندازی این منطقه ویژه اقتصادی مجددا پیگیری شود.

قبادی تصریح کرد: راه‌اندازی و شروع به کار این منطقه ویژه سبب رونق اقتصادی در شهرستان تاکستان شده و به لحاظ تخفیف مالیاتی و خیلی از مزایا می‌تواند تولید و اشتغال را افزایش دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: شهرستان تاکستان قطب کشاورزی استان قزوین بوده و با تولید و صادرات محصولاتی مانند کشمش و انگور می‌تواند بیش از پیش از از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی برخوردار شود.

شهرستان تاکستان در فاصله ۶۵ کیلومتری از مرکز استان قزوین قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک