هزار و 400 میلیارد تومان طرح دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می‌شود


هزار و 400 میلیارد تومان طرح دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال 685 طرح عمرانی، اقتصادی، اشتغال، سلامت و خدمات‌رسانی با حدود هزار و 400 میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

فضل‌الله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای اداری در سرسرای فرمانداری کرمانشاه، بیشتر طرح‌های دهه فجر را از نوع اقتصادی و در راستای اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۲ هزار و ۸۹ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی بزرگی در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد که موجب اشتغال افراد زیادی خواهد شد، گفت: همچنین در حوزه گردشگری هتل آپارتمان، تولیدی شن و ماسه و ده‌ها طرح در بخش کشاورزی مانند گلخانه، دامپروری، تولید خوراک دام و مرغداری به بهره‌برداری می رسد.

وی اضافه کرد: همچنین در دهه فجر امسال چند اوژانس بیمارستانی در شهر کرمانشاه ساماندهی و راه‌اندازی می‌شود و در برخی از بیمارستان‌ها نیز اتاق‌های عمل جدید و یا طرح‌های توسعه بخش های بیمارستانی یا تجهیز لوازم پزشکی به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود به افتتاح ۸۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، احداث سه ساختمان دانشگاهی، احداث و آسفالت چند جاده اشاره کرد و افزود: در دهه فجر گازرسانی به ۴۰ روستای شهرستان افتتاح و عملیات گازرسانی به ۱۰۳ روستا با ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

به گفته رنجبر اکنون ۴۰۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: همچنین در دهه فجر عملیات اجرایی احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی فوتبال در محلات فقیرنشین شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۹ میلیارد تومان توسط خیران و با همراهی شهرداری کرمانشاه آغاز می‌شود

وی در ادامه از تمام مدیران شهرستان خواست در ایام دهه فجر با مراجعه به روستاها و محله‌ها در خصوص انجام خدمات نظام به مردم گزارش و اطلاع رسانی کنند تا مردم با خدمات نظام جمهوری اسلامی از نزدیک آشنا شوند.

رنجبر با اشاره به شیطنت و دشمنی استکبار جهانی در تحریم‌های ظالمانه کشور و شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از مسوولان خواست نسبت به اتفاقات روزهای اخیر کشور به مردم به وِیژه جوانان روشنگری کنند و برای مشارکت حداکثری مردم در مراسم ۲۲ بهمن تلاش نمایند که مایه ناامیدی دشمنان است.

وی در پایان از شهرداری‌ و دستگاه‌های اجرایی خواست به مناسبت دهه فجر خیابان ها، بلوارها و سر درب ادارات را آذین بندی و تزئین کنند.

شهرستان کرمانشاه نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و دارای پنج بخشداری کوزران، بیلوار، سرفیروز آباد، بخش مرکزی و ماهیدشت است و لقب بزرگترین شهرستان کشور را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...