برگزاری سوگواره یاس نبوی در 13 بقعه و امام زاده آذربایجان غربی


برگزاری سوگواره یاس نبوی در 13 بقعه و امام زاده آذربایجان غربی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری سوگواره یاس نبوی در 13 بقعه و امام زاده استان خبرداد.

حجت الاسلام میرزایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود: سوگواره یاس نبوی در امام زاده غریب حسن و محمد ابراهیم و بقعه سراج الدین در ارومیه، امام زاده سید بهلول و سید محمد همچنین بقعه شیخ نوایی و تاج الدین خوی، امام زاده سید محمد و برگشاد و اسحاق سلماس، تکیه حضرت ابوالفضل چایپاره وبقعه تاج الدین علی و تکیه حضرت عباس میاندوآب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی در ۷ روز از ۵ بهمن تا ۱۱ بهمن ماه در بقعه و امام زاده های مذکور برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای برگزاری این سوگواره از ظرفیت ۱۲ مبلغ اعزامی از قم و ۵ مبلغ بومی در ۵ شهرستان استفاده می شود.

حجت الاسلام میرزایی به برنامه های اجرایی در این سوگواره اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا،برنامه های انقلابی، سخنرانی، روضه خوانی، برپایی خیمه های معرفت، پرسش و پاسخ، مشاوره و احکام از جمله برنامه های اجرایی در ۱۰ بقعه و امام زاده در استان طی این ایام خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه به اطعام نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای اطعام (شام) در روزهای شهادت حضرت زهرا (۹ بهمن)و ۱۱ بهمن (پنجشنبه) در مجتمع صلواتی نان شب ارومیه انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج