ساماندهی مبلمان شهر ییلاقی تفت تا پایان سال اجرا می‌شود


ساماندهی مبلمان شهر ییلاقی تفت تا پایان سال اجرا می‌شود

یزد - ایرنا- رییس شورای شهر تفت گفت: تا پایان سال جاری مبلمان شهری تفت اصلاح و ساماندهی می‌شود.

سید مهدی اعرابی روز شنبه به ایرنا افزود: تکمیل جدول‌گذاری ورودی شهر تفت، اجرای دور برگردان های روبروی هتل شیرکوه‌، نصب نیمکت، سطل زباله، گلدان و آلاچیق در نقاط مختلف سطح شهر به ویژه بلوارهای تازه ایجاد شده از برنامه های شورای شهر تفت در مدت باقیمانده سال جاری است.

وی ضمن تشکر از تلاش های شهردار تفت و کارمندان سخت کوش شهرداری گفت: خط کشی معابر شهر به طول ۱۵ کیلومتر، رنگ آمیزی جداول به طول ۳۰ کیلومتر، رنگ آمیزی تیرهای چراغ برق از جمله اقدامات زیباسازی برای شهر تفت است که تا پایان سال انجام می شود.

رییس شورای شهر تفت به تکمیل پروژه خیابان غیاث آباد شهر تفت هم پرداخت و ادامه داد: جدول گذاری و آسفالت خیابان غیاث آباد و دو کوچه منتهی به آن در حال انجام و تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم شورای شهر تفت در سال جاری پیاده روسازی بوده، گفت: پیاده روسازی بخشی از ورودی شهر تفت از طرف محله سرده و نیز پیاده رو سازی بخشی از مسیر ورودی تفت از سمت یزد و همچنین پیاده روسازی جلو مجموعه تجاری خیابان ساحلی شمالی شهر تفت دو برنامه دیگر سال ۹۸ شهرداری برای پیاده روسازی است.

اعرابی به زیرسازی بلوار ۵۵ متری شهرک شهید صدوقی تفت هم اشاره کرد و گفت: زیرسازی و رفوژ آن توسط شهرداری انجام می شود و جدول گذاری آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری در حال اجراست.

خاکریزی و درخت کاری بلوار آیت الله خامنه ای و آیت الله نوربالا شهر تفت، آسفالت ورودی شهرک جانبازان از سمت بلوار آیت الله خامنه ای و زیرسازی چندین کوچه اولویت دار در محله های شهر تفت از دیگر اقدامات شهرداری در ماه های آتی است.

تفت در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟