استخدام پلیس در راه آهن، فرودگاه و یگان انتظامی صدا و سیما


پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرد در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه و یگان انتظامی صدا و سیما به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه داری برابر شرایط مندرج در این آگهی استخدام می‌کند. به گزارش...

پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرد در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه و یگان انتظامی صدا و سیما به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه داری برابر شرایط مندرج در این آگهی استخدام می‌کند.

به گزارش میزان، "مصطفی حق وردیلو" دبیر مرکز گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن و متعهد، کارآمد به صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری برای به کارگیری در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه، یگان انتظامی صدا و سیما از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل "مصاحبه، تحقیق، معاینات پزشکی و سایر شرایط" استخدام می‌کند.

وی تصریح کرد: شرایط استخدام شامل اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری، داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر، حداقل سن ۱۸ سال، مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (تمامی رشته ها)، حداقل معدل ۱۴ (معدل کمتر از ۱۴ با داشتن شرایط خاص) و حداقل میزان قد ۱۷۰ می‌باشد.

دبیر مرکز گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا گفت: داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۵۵۱۲۳۰۶۰ و ۶۳۹۸۴۹۶۵ ـ ۰۲۱ تماس حاصل نمایند و از سایر شرایط استخدام و مدارک لازم برای ثبت نام به شرح ذیل مطلع شوند:

۱ ـ داوطلبان می‌بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند.

۲ ـ داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت می‌باشند، بسیجیان با عضویت فعال و پلیس افتخاری، خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعدادبرتر، دارا بودن مقام برتر کشوری و بین المللی مرتبط و خانواده کارکنان نیرو‌های مسلح و حافظان کل قرآن کریم از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می‌باشند.

۳ ـ نداشتن مهر غیبت در دفترچه خدمت نظام وظیفه

۴ ـ نداشتن کارت معافیت پزشکی

۵ ـ ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی با حداقل ۱۰ سال سابقه سکونت می‌باشد.

۶ ـ ثبت نام اولیه داوطلبان به صورت اینترنتی در وب سایت پلیس الزامی می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان