پایان اولین کارگاه هنرهای دستی هدیه‌ای در گرگان


پایان اولین کارگاه هنرهای دستی هدیه‌ای در گرگان

در راستای اجرایی شدن طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار ، به همت جهاددانشگاهی گلستان و با همکاری و نظارت اداره کل زنان و خانواده استانداری و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، اولین دوره آموزشی-مهارتی هنرهای دستی هدیه‌ای (هدایای فرهنگی) در گرگان به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و زنان متقاضی شرکت‌کننده در این دوره و پیشران مربوطه (شرکت کاکتوس) برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاددانشگاهی گلستان، ‌«الهه غیناقی» مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان در جمع بانوان سرپرست خانوار آموزش‌دیده این طرح با اشاره به روند کلی طرح، گفت: حمایت از زنان سرپرست خانوار و رفع دغدغه‌های این قشر از برنامه‌های اولویت‌دار در حال اجرا و آینده دفتر امور بانوان استانداری است و امید داریم که این طرح بتواند الگوی مناسبی برای اشتغال این قشر باشد.

«موسی بی‌باک» مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم در جمع بانوان سرپرست خانوار بابیان اینکه طرح موردنظر می‌تواند گره‌گشای مسائل اقتصادی زنان سرپرست خانوار باشد، تصریح کرد: در کنار اراده و همت این عزیزان هستیم و حمایت‌های مادی و معنوی نیز انجام خواهد شد.

«رضا ثقفی» رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان نیز با اشاره به روند کلی طرح، گفت: امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در حوزه اشتغال انجام می‌شود، در راستای اجرایی شدن گفتمان اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود که در نهایت معیشت و رفاه این عزیزان بهبود یابد.

وی بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی صرفاً با آمار و بیان وضع موجود محقق نمی‌شود، بلکه طرح‌های عملیاتی با مشارکت خود مردم است که می‌تواند به این مسئله کمک کند.

طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به کارفرمایی معاونت زنان ریاست جمهوری و نظارت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همزمان با کل کشور در جهاددانشگاهی استان در حال اجرا است.

سهم استان گلستان در این طرح اشتغال برای ۲۰۰ نفر زن سرپرست خانوار است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)