ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما


ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما از آنجا که پروازهای هوایی یکی از بزرگترین جنبه‌های هزینه سفر هستند، دریافتن این مسئله که پرواز ارزان می‌تواند به اندازه پیدا کردن مقصد مناسب، شرکت و تور مناسب، کوله پشتی مناسب یا مکان مناسب برای اقامت مهم باشد، بسیار ضروری است. از این گذشته، اگر پرواز شما خیلی گران باشد، احتمالاً به جایی نمی‌روید و دیگر سفر...

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

از آنجا که پروازهای هوایی یکی از بزرگترین جنبه‌های هزینه سفر هستند، دریافتن این مسئله که پرواز ارزان می‌تواند به اندازه پیدا کردن مقصد مناسب، شرکت و تور مناسب، کوله پشتی مناسب یا مکان مناسب برای اقامت مهم باشد، بسیار ضروری است. از این گذشته، اگر پرواز شما خیلی گران باشد، احتمالاً به جایی نمی‌روید و دیگر سفر نمی‌کنید.

خطوط هوایی هر روز هزاران بلیط هواپیما می‌فروشند. از بلیط ارزان گرفته تا تخفیفات ویژه تبلیغات و کاهش قیمت‌ها برای رقابت با شرکت هواپیمایی دیگر باعث می‌شود شما به خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت دسترسی داشته باشید. اکنون ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید یک بلیط هواپیما ارزان پیدا کرده و پروازی ارازن قیمت انجام دهید. با خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید.

اینها گام‌های دقیقی است که ما برای یک دهه دنبال کردیم تا ارزان ترین پرواز ممکن را به‌دست آوریم. اگر آنها را دنبال کنید، هرگز در خرید بلیط هواپیما خود سراغ هزینه‌های بالا نخواهید رفت.

تبلیغات درباره پرواز ارزان را نادیده بگیریددرمورد تاریخ سفر خود انعطاف پذیر باشیددرمورد مقصد خود انعطاف پذیر باشیدهمیشه مستقیم پرواز نکنیدبه یاد داشته باشید ، همه موتورهای جستجوگر مساوی نیستنداز تخفیف‌ها استفاده کنیدخطوط هوایی را مقایسه کنید

تبلیغات را نادیده بگیرید

اولین چیزی که باید در مورد پیدا کردن خرید بلیط هواپیما ارزان بدانید این است که هیچ ورد جادویی یا یک ترفند مخفی برای انجام این کار وجود ندارد. افسانه‌های زیادی در مورد نحوه یافتن پروازهای ارزان وجود دارد. در واقع ، شما احتمالاً با یک تبلیغ از این نمونه در جستجوی خود روبرو شده‌اید تا بهترین پیشنهاد پرواز را پیدا کنید! همه آنها دروغ هستند. آنها شما را گمراه می‌کنند. اکثر وب سایت‌ها نویسندگانی استخدام می‌کنند که اسطوره‌های رایج و قدیمی را بازیابی می‌کنند. در اینجا رایج ترین مواردی که در این دروغ‌ها گفته می‌شود آورده‌ایم:

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیماخرید بلیط هواپیما در روز سه شنبه ارزان نیست.هیچ مدرکی مبنی بر جستجوی ناشناس منجر به معاملات ارزانتر نیست.هیچ تاریخ دقیق یا یک دوره زمانی خاص برای رزرو بلیط هواپیما وجود ندارد.شما نمی‌توانید به قیمت‌های هواپیمایی و وب سایت‌هایی که قیمت‌ها را پیش بینی می‌کنند اعتماد کنید.

شرکت‌های هواپیمایی از الگوریتم‌های پیشرفته رایانه‌ای و قیمت‌گذاری برای تعیین قیمت و انجام معاملات بر اساس زمان سال، تقاضای مسافر، هواشناسی، رویدادهای مهم / جشنواره، زمان و روز، قیمت رقبا و موارد دیگر استفاده کردند. این “ترفندهای” قدیمی دیگر کار نمی‌کنند. سیستم بسیار هوشمند است. آنها را بیرون بیاندازید و بگذار آنها حذف شوند.

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

با تاریخ و ساعت سفر خود انعطاف پذیر باشید

قیمت بلیط هواپیما بسته به روز هفته، زمان سال و تعطیلات آینده مانند کریسمس، عید نوروز، ماه رمضان یا اعیاد دیگر متفاوت است. آگوست ماه بزرگی برای مسافرت در اروپا است و همه می‌خواهند در این زمان به سفر بپردازند.

برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی

اگر قصد سفر دارید وقتی همه پرواز می‌کنند، پس بی‌شک بلیط شما هزینه بیشتری خواهد داشت. سعی کنید با تاریخ‌های خود انعطاف پذیر باشید. اگر هنگام تابستان می‌خواهید سفر کنید باید بدانید هزینه بلیط بیشتر است چراکه دیگر دانش‌آموزان تعطیل شده‌اند و همه علاقه به سفر دارند. در زمستان یا پاییز وقتی کمتر کسی از نقاط دیدنی بازدید می‌کند بلیط هواپیما ارزان‌تر است. اما اگر می‌خواهید در زمان شلوغی بروید باید خود را برای هزینه‌های بالاتر آماده کنید.

علاوه بر این، پرواز همیشه در وسط هفته نسبت به روزهای آخر هفته ارزانتر است، زیرا بیشتر افراد در آخر هفته سفر می‌کنند و شرکت‌های هواپیمایی پس از آن قیمت خود را بالا می‌برند. اگر بعد از یک تعطیلات بزرگ پرواز کنید، بلیط ارزانتر است. پروازهای اوایل صبح یا اواخر شب ارزانتر هستند چراکه تعداد کمتری از مردم می‌خواهند در آن زمان مسافرت کنند (چه کسی می‌خواهد زود بیدار شود ؟!). اختلاف یک روز می‌تواند به معنای پس انداز چندین هزار تومان باشد. ایرلاین‌ها بسیار هوشمند هستند. آنها می‌دانند چه زمانی یک جشنواره، تعطیلات، یک رویداد ورزشی مهم یا تعطیلات در مدرسه فرا می‌رسد و بر این اساس قیمت‌ها را بالا می‌برند.

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیماترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

با مقصد خود انعطاف‌پذیر باشید

اگر در مورد زمان پرواز نمی‌توانید انعطاف پذیر باشید، حداقل با مکانی که پرواز می‌کنید انعطاف پذیر باشید. البته بهتر است که هر راجع به هر دو این موارد انعطاف پذیر باشید، اما اگر واقعاً می‌خواهید بیشترین هزینه را پس انداز کنید و یک پرواز ارزان برای سفر خود بدست آورید، حداقل باید یکی را انجام دهید!

موتورهای جستجوگر هواپیمایی برای یافتن ارزانترین بلیط، جستجو در کل دنیا را بسیار آسان کرده‌اند. دیگر نیازی به جستجوی دستی ندارید. در حالی که شرکت‌های ارائه تور به شما امکان می‌دهد با هر شرایطی که می‌خواهید پرواز خود را انجام دهید.

هنگامی که در یک زمان و یک مکان قفل شده‌اید، با هر چیزی که ظاهر می‌شود درگیر می‌شوید. هیچ جادوگری نمی‌تواند آن را تغییر دهد. وقتی انعطاف پذیر می‌شوید، ناگهان تمام دنیا به روی شما باز می‌شود و پرواز ارزان قیمت شگفت انگیزی را پیدا خواهید کرد! انعطاف پذیر به این معنا که روی یک زمان و مکان خاص گیر نکنید و مثلا پروازهای غیر مستقیم را هم جستجو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه