استاندار اردبیل: دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بی‌طرف باشند


استاندار اردبیل: دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بی‌طرف باشند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: رعایت بی‌طرفی روابط عمومی‌ها و ادارات و سازمان‌های مختلف در بحث انتخابات الزامی است و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه به وجود نیامده و تمام دستگاه‌ها نسبت به این موضوع پایبند بوده‌اند.

اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان اردبیل که در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می‌شود انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شور و حال خاصی برگزار شود و همه مصمم هستیم انتخابات سالم در این دوره برگزار کنیم.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضروری دانست و افزود: همه روبط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی در جهت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تلاش کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه انجام پروژه‌های مختلف در حوزه‌های راه، راه‌آهن و سدها چهره‌ای توسعه‌ای به استان اردبیل داده و تمام این اقدامات از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: این استان روند توسعه‌ای به خود گرفته و انجام پروژه‌های متعدد عمرانی از جمله احداث سدها، راه‌آهن و توسعه راه‌ها از جمله اقداماتی است که موید توسعه‌ همه‌جانبه استان است.

وی افزود: با تکمیل راه‌آهن اردبیل عملیات عمرانی در حوزه راه‌آهن به پایان نخواهد رسید و در ادامه شاهد اتصال ریلی اردبیل به پارس‌آباد و در نهایت اتصال خط راه‌آهن استان به کریدور جهانی را شاهد خواهیم بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه خدمات صورت گرفته در استان حاصل برکات انقلاب اسلامی است، افزود: بعد از انقلاب توجه اساسی به حوزه راه ،بهداشت و آبرسانی شده که شایسته است این خدمات به مردم بازگو شود.

بهنامجو با بیان اینکه عملیات اجرایی سد پایاب گیوی در دهه فجر آغار می‌شود، تشریح‌کرد: اعتبارات این طرح از طریق فاینانس داخلی تامین شده که با تکمیل آن تحول بزرگی در منطقه ایجاد می‌شود.

وی از اتصال ایستگاه مسافری راه‌آهن اردبیل به شهرک صنعتی و منطقه آزاد خبر داد و گفت: طول این مسیر ۱۰ کیلومتر پیش‌بینی شده و در حال حاضر پروژه در مرحله مطالعه و جذب اعتبار قرار دارد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی بیان‌کرد: ۲ اتفاق مهم یعنی سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش رو است که با همراهی و همکاری روابط عمومی‌ها و با حضور گسترده مردم این رویدادها به نحو احسن برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل