محمدعلی بیات جایزه‌اش را به تیم ملی تقدیم کرد/ شانزدهمین ناک اوت بوکسور ایرانی در بریتانیا


محمدعلی بیات جایزه‌اش را به تیم ملی تقدیم کرد/ شانزدهمین ناک اوت بوکسور ایرانی در بریتانیا

بوکسور ایرانی جایزه حاصل از پیروزی خود در بریتانیا را به ملی پوشان بوکس تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"،‌ محمد علی بیات، بوکسور ایرانی‌الاصل که در امارات تمرین می‌کند، شب گذشته در مبارزه‌ای که در شهر گلاسگو و در چارچوب مسابقات بوکس حرفه‌ای انگلیس برگزار می شد، برابر «آرتورز کولیاکائوس» از لیتوانی قرار گرفت.


این بوکسور لیتوانیایی که سابقه مبارزه با 3، 4 تن از بوکسورهای برتر جهان را دارد، مقابل بیات ناک اوت شد تا شانزدهمین برد این بوکسور ایرانی رقم بخورد.


محمدعلی بیات که در مجموع 18 مبارزه تاکنون در کارنامه حرفه‌ای خود داشته، 16 برد به دست آورده و هر 16 حریف خود را هم ناک اوت کرده است. او اولین ایرانی به حساب می‌آید که در چارچوب این مسابقات به میدان رفته و حالا در آستانه یک اتفاق بزرگ قرار دارد.


این بوکسور ایرانی اگر بتواند مبارزه بعدی خود در ماه مارس را با پیروزی پشت سر بگذارد، به جمع 30 بوکسور حرفه‌ای دنیا می‌پیوندد.


اتفاق قابل توجه درباره محمدعلی بیات این است که او بعد از این پیروزی تصمیم گرفته با جایزه‌اش به بوکسورهای ایرانی کمک کند. بیات در آخرین سفر خود به ایران با حضور در اردوی تیم ملی بوکس به ملی پوشان و استکی، سرمربی تیم ملی قول داده بود در سفر بعدی خود به ایران به بوکسورها یک دست گرمکن، یک کفش بوکس و یک دستکش بوکس هدیه بدهد.


حالا بیات با جایزه ای که از برد مبارزه دیشب خود کسب کرده، می خواهد به زودی به وعده اش در قبال بوکسورهای ایرانی عمل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر