مدافعان ترامپ، دموکرات‌ها را به دخالت در آرای مردم متهم کردند


مدافعان ترامپ، دموکرات‌ها را به دخالت در آرای مردم متهم کردند

نیویورک- ایرنا- وکلای مدافع دونالد ترامپ در نخستین روز دفاعیات خود، دموکرات‌ها را متهم کردند با استیضاح دونالد ترامپ به دنبال دخالت در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا هستند و می خواهند آرای مردم را نادیده بگیرند.

محکمه استیضاح دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برای تعیین گناهکار بودن یا تبرئه وی در مجلس سنای این کشور که اکثریت آن در اختیار جمهوریخواهان مدافع ترامپ هستند، پنجمین روز خود را با دفاعیه وکلای مدافع این متهم آغاز کرد.

پت سیپلونی سرپرست تیم مدافع ترامپ در ابتدای اظهارات خود گفت پیش بینی می کنیم زمان زیادی برای دفاع نیاز نداشته باشیم چرا که اعتقاد نداریم دموکرات‌ها به هیچ وجه به جایی که می خواستند برسند و از شما می خواستند انجام دهید، نزدیک هم نشده اند.

وکلای مدافع ترامپ هم همچون دادستان‌های استیضاح که منتخب مجلس نمایندگان هستند، سه روز و در مجموع ۲۴ ساعت فرصت دارند تا دفاعیات خود را ارائه دهند.

در نشست امروز، میچ مک‌کانل فرصت سه ساعته را برای تیم مدافع ترامپ در نظر گرفت و ادامه جلسه روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

سرپرست وکلای مدافع ترامپ افزود: آنچه که دموکرات‌ها از سناتورها می‌خواهند انجام دهند، نه تنها دارای پیامد است بلکه بسیار خطرناک است. آنها می خواهند شما نتایج آخرین انتخابات را برگردانید و رئیس جمهوری ترامپ را از صندوق آرایی که تقریبا ۹ ماه به آن مانده است، خارج کنید.

سیپلونی ادامه داد: آنها از شما می خواهند به ابتکار خود تمام آرای صندوق‌ها را در سراسر کشور به ابتکار خود پاره کنید و تصمیمی خارج از اراده مردم آمریکا بگیرید. فکر نمی کنم آنها حتی یک دقیقه از ۲۴ ساعت فرصت خود را صرف گفتن پیامدهای این مساله برای کشور کرده باشند.

وی با این ادعا که ترامپ سابقه ایستادگی قوی در برابر روسیه و حمایت از اوکراین در برابر تجاوز روسیه دارد، گفت: اگر واقعا به موضع خود اطمینان داشتید، چرا همه درها را به روی کسانی که از سوی رئیس جمهوری می آمدند، می بستید؟

وکیل مدافع ترامپ با انتقاد از روند تحقیقات استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا افزود: این به خاطر آن است که آنها خودشان هم به واقعیت‌های پرونده شان اعتماد نداشتند.

سیپلونی تصریح کرد: آنها در اینجا هستند تا بیشترین مداخله را در تاریخ انتخابات آمریکا انجام دهند. ما نمی توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد.

خبر در حال تکمیل است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها