امام جمعه درمیان: تلاش شبانه‌روزی استاندار قابل تقدیر است


امام جمعه درمیان: تلاش شبانه‌روزی استاندار قابل تقدیر است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه اسدیه مرکز شهرستان درمیان گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار خراسان جنوبی قابل تقدیر است و همواره تاکید داریم که همه مدیران به صورت جهادی کار کنند.

حجت الاسلام مصیب خزاعی روز شنبه در نشست بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان که با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان مرزی برگزار شد افزود: اقدامات انجام شده در حوزه گازرسانی، مسکن، مدرسه‌سازی، گلخانه‌های کشاورزی، شبکه‌های دیجیتال و محرومیت‌زدایی یک تحول بزرگ در شهرستان درمیان است.

وی گفت: وظیفه داریم در ایام مبارک دهه فجر این خدمات را برای مردم بازگو کنیم تا همواره کام مردم شیرین باشد.

امام جمعه درمیان بیان کرد: در شرایط فعلی کشور و منطقه ائمه جمعه نیز باید در تربیون‌ها از اقدامات انجام شده حمایت کنند تا سخنی در جهت تفرقه افکنی بیان نشود.

وی از رویه همراهی فرماندار درمیان با مردم این شهرستان تقدیر کرد و گفت: امید است در کنار هم خدمات شایسته مردم را انجام دهیم.

وی وحدت به وجود آمده در کشور را از برکت خود شهدا دانست و تصریح کرد: جهادی کار کردن یکی از مهمترین مطالبات است که باید مسؤولان به آن توجه کامل داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان نیز با بیان اینکه مردم همواره قدردان تلاش‌های استاندار خراسان جنوبی هستند گفت: حضور مسؤولان کشوری در استان و مشاهده مشکلات از نزدیک در مسیر توسعه استان قابل تقدیر است.

مولوی سید احمد عبداللهی با اشاره با اتحاد بین مردم شیعه و سنی درمیان افزود: بزرگترین تبلیغ برای نظام، خدمت کردن به مردم است.

وی عنوان کرد: امید است تذکرات استاندار آویزه گوش مسؤولان قرار گیرد و به خاطر رضایت مردم روند دنبال کردن برنامه‌ها سرعت گیرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بر لزوم حفظ وحدت در شرایط فعلی جامعه تاکید کرد و گفت: وحدت تنها حربه در مقابل تفرقه افکنی دشمنان است و اگر مردم خدمت رسانی را حس کنند به انقلاب و نظام دلگرم می‌شوند.

وی یادآور شد: ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند از مناسبت‌های مهم پیش رو است لذا باید خدمات نظام و دولت در همه مجامع یادآوری شود.

مولوی عبداللهی با ابراز خرسندی از اینکه برخی شاخص‌ها همچون برق و گاز شهرستان درمیان از نرم استانی بالاتر است گفت: موضوع افراز اراضی راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان همواره مورد مطالبه بوده که امید است حل شود.

احداث جایگاه سی ان جی، استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و حل مشکل زمین مصلای شهر اسدیه از دیگر درخواست‌های امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد