فصل دوم بازی Fortnite ماه آینده آغاز می‌شود


رسانه کلیک – شرکت اپیک گیمز به تازگی در وب سایت رسمی خود از فصل دوم بازی Fortnite رونمایی و تاریخ شروع آن را مشخص کرد. با شروع سال میلادی 2020، فصل های جدید تعدادی از بازی های سبک بتل رویال از جمله فورتنایت و Apex Legends از راه می رسند و بازیکنان مثل همیشه […] نوشته فصل دوم بازی Fortnite ماه آینده آغاز می‌شود اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – شرکت اپیک گیمز به تازگی در وب سایت رسمی خود از فصل دوم بازی Fortnite رونمایی و تاریخ شروع آن را مشخص کرد.

با شروع سال میلادی 2020، فصل های جدید تعدادی از بازی های سبک بتل رویال از جمله فورتنایت و Apex Legends از راه می رسند و بازیکنان مثل همیشه میزبان محتوای تازه ای خواهند بود. همزمان با رونمایی استودیوی ریسپاون اینترتینمنت از فصل چهارم اپکس لجندز (تاریخ شروع فصل چهارم بازی Apex Legends مشخص شد)، شرکت اپیک گیمز هم از فصل بعدی فورتنایت پرده برداشت. این شرکت که در گذشته از شرع فصل دوم بازی Fortnite در روز هفدهم بهمن ماه (ششم ژانویه) خبر داده بود، اما به نظر می رسد که روند ساخت آن با مشکلاتی مواجه شده و این فصل با دو هفته تاخیر منتشر خواهد شد.

بر این اساس، به گفته سازندگان فصل دوم از قسمت دوم بازی در روز یکم اسفند (20 فوریه) در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت. مشابه فصل های قبلی، طی این فصل هم گیمرها چالش ها و ماموریت های متنوع و جدیدی دریافت می کنند که البته هنوز اطلاعات زیادی در خصوص قابلیت های تازه آن به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین، اپیک گیمز ادعا کرده که فعلا خبری از انتشار رازهای فصل دوم نیست و پس از حل مشکلات ایجاد شده، جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

فصل دوم بازی Fortnite ماه آینده آغاز می‌شود

فصل دوم بازی Fortnite ماه آینده آغاز می‌شود

علاوه بر شروع فصل دوم، فورتنایت ماه آینده میزبان به‌روزرسانی جدیدی به شماره 11.50 خواهد بود که سیستم کلی موتور سازنده آن را به Unreal Engine’s Chaos تغییر می دهد. سازندگان در این باره خاطرنشان کرده اند که علت تاخیر شروع فصل جدید، مشکلات و ایراداتی است که طی ساخت با آن همراه شده اند. به همین خاطر، در حال حاضر تعدادی از تسترها مشغول بررسی بازی هستند تا مطمئن شوند که فورتنایت جدید دقیقا حس و حال فورتنایت قبلی را به بازیکن القا خواهد کرد. تا به امروز سازندگان اطلاعاتی از موتور سازنده جدید بازی ارائه نکرده اند و مشخص نیست که این موتور چه تغییراتی را در بازی به دنبال خواهد داشت. با این حال، مسلما گرافیک بصری در پی این آپدیت دستخوش تغییرات مثبتی می شود که انتظار می رود تجربه بازی را لذت بخش تر از گذشته خواهد کرد.

بازی فورتنایت هم اکنون روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. علاوه بر این ها، کاربران آیفون و گوشی های اندرویدی نیز می توانند از تجربه رایگان بازی روی پلتفرم خود لذت ببرند.

Source: DualShockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی