انواع لایت باکس ارزان


رسانه کلیک – لایت باکس سازه ای است، پر طرفدار و کاربردی که به سبب استفاده از مدیای بک لایت و خاصیت عبور نور جلوه خاصی را به نمایش می گذارد. در ادامه به معرفی انواع و کاربرد آن می پردازیم. لایت باکس لایت باکس سازه ای است، پر طرفدار و کاربردی که به سبب […] نوشته انواع لایت باکس ارزان اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – لایت باکس سازه ای است، پر طرفدار و کاربردی که به سبب استفاده از مدیای بک لایت و خاصیت عبور نور جلوه خاصی را به نمایش می گذارد. در ادامه به معرفی انواع و کاربرد آن می پردازیم.

لایت باکس

انواع لایت باکس ارزان

انواع لایت باکس ارزان

لایت باکس سازه ای است، پر طرفدار و کاربردی که به سبب استفاده از مدیای بک لایت و خاصیت عبور نور جلوه ی خاصی را به نمایش می گذارد و همچنین تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطبان دارد. لایت باکس هم مناسب فضای داخلی و هم محیط خارج است. از جمله کاربردهای این سازه را می توان اعم از تبلیغاتی، اطلاع رسانی و یا تزئینات دکوراسیون داخلی دانست. فریم و قاب این محصول اغلب آلومینیومی و یا چوبی است اخیرا فریم های پلاستیکی نیز برای این محصول تولید شده است.

کاربرد لایت باکس

کاربرد لایت باکس با توجه به نوع اهداف مورد استفاده، متفاوت می‌ باشد. لایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگ ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می شود و در محیط های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و می تواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات شما باشد.

استفاده از تکنولوژی‌ های به ‌روز در تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات تأثیر چشم ‌گیری دارد. تابلوهای تبلیغاتی یا (light box) یا همان جعبه نور دار یکی از سازه ‌هایی است که برای تبلیغات انواع محیط‌ های بیرون و داخل رستوران‌ ها، فروشگاه‌ ها، مجتمع‌ های تجاری و … کاربرد دارد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و در محیط‌ های تاریک و کم ‌نور یکی از بهترین شیوه‌ ها برای تبلیغات می ‌باشد، زیرا موجب جلب‌ توجه خاصی می‌ گردد.لایت باکسبرای اطلاع رسانی و راهنمایی در مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فرودگاه‌ ها، آژانس ‌های مسافرتی و … کاربرد فراوانی دارد.ازتابلو لایت باکس می ‌توان در امور طراحی و دکوراسیون مانند ایجاد سقف مجازی، آسمان مجازی، جداکننده (پارتیشن)، تابلوهای تزئینی و .. استفاده کرد تا فضای متفاوتی را برای کابران خلق نماید.لایت باکس، در معرفی محصول یا خدمات در مکان ‌هایی مانند فروشگاه‌ ها، داروخانه‌ ها، دفاتر فروش، مجموعه‌ های ورزشی، آموزشی، کلینیک ‌ها مورد استفاده قرار می گیرد و مراجعه کنندگان با مشاهده تابلوهایلایت باکس با محصولات و خدمات مجموعه بهتر و بیشتر آشنا می شوند.

تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ایمن موج هوشمند

انواع لایت باکس ارزان

انواع لایت باکس ارزان

در این نوع از سازه‌ ها یا تابلوها نورپردازی از پشت تصاویر انجام می‌ گیرد و در ضخامت‌ ها و مواد اولیه (متریال) مختلف ساخته می ‌شوند. ضخامت تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس از 1 سانتی ‌متر تا 13 سانتی ‌متر می ‌باشد و نور مورد استفاده در آن ‌ها نور اس ام دی است.

در ساخت این تابلوها معمولا از متریال هایی از جنس آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده می ‌کنند و بدین دلیل به لایت باکس های آلومینیومی، چوبی و کریستالی معروف شده اند و در قالب اشکال مختلف طبق سلیقه مشتری (یک رو، دو رو، چهار طرفه) طراحی می گردند و سپس به کمک نور تابانده شده به آن ها به نمایش گذاشته می شود. از مزایای لایت باکس ‌ها می‌ توان صرفه ‌جویی در مصرف برق، وجود انواع لایت باکس ارزان و با قیمت مناسب، استفاده آسان به روش‌ های مختلف دیواری یا آویز، کیفیت و مقاومت زیاد، تعویض آسان تبلیغات داخل باکس اشاره کرد. برای دیدن نمونه های تابلوهای تبلیغاتی و ویدئو وال ها با ما همراه باشید.

مراحل تولید تابلوهای لایت باکس

انواع لایت باکس ارزان

انواع لایت باکس ارزان

تابلو لایت باکس را می ‌توان در انواع و ابعاد متفاوت تولید کرد، همچنین برای ساخت یک لایت باکس عکس چاپ شده را داخل قاب یا فریم آلومینیومی قرار می‌دهیم و جا می‌ زنیم. تصویر مورد نظر در تابلو لایت باکس آلومینیومی بر روی جنسی از پارچه بک لایت، فلکس، فلکس بدون بافت یا بر روی بک لایت طلقی چاپ می شود، همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار می گیرد و باعث روشن شدن و وضوح بیشتر تصویر می شود، در انواع مختلLED ، SMD با توجه به نوع پرتاب نور بر روی تابلو تعبیه می شود.

قیمت لایت باکس

فروشگاه ایمن موج هوشمند با استفاده از دستگاه‌ های به روز و بهره‌ گیری از خلاقیت مهندسین خود، توانسته است قیمتی رقابتی و مناسب در محصولات لایت باکس، ویدئو وال ها و تلویزیون شهری فراهم نماید و انواع لایت باکس ارزان را ارائه دهد.

مزایای لایت باکس های فروشگاه ایمن موج هوشمندانواع لایت باکس ارزان: به علت اینکه بسیاری از مواد خام مصرفی مورد نیاز تابلولایت باکس توسط مهندسین شرکت فروشگاه ایمن موج هوشمند تولید می ‌شود، قیمت انواع لایت باکس در این فروشگاه، ارزان خواهد بود.سبک وزن بودن: بدلیل اینکه سایر فلزها وزن سازه را سنگین می کردند و حمل و نقل و همچنین نصب آنها مشکل شده بود، تابلولایت باکس آلومینیومی جایگزین تابلوهای فلزی شده است. به لطف آلومینیوم این مشکل برطرف شد. آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن باعث شد، وزن لایت باکس به شدت کاهش یابد.قابلیت حمل : قابلیت حمل آسان و امکان مونتاژ در محل، از جمله مزایای لایت باکس می باشد.استحکام بالا :در مقایسه با چوب و پلاستیک و سایر مواد پر کاربرد در صنعت ساختتابلو، لایت باکس آلومینیومی محکم و با استقامت بیشتری است. به راحتی خم نمی‌ شود، خراش‌ های سطحی را نسبت به لایت باکس ‌های چوبی و پلاستیکی مخفی می ‌کند. در صورت افتادن نمی ‌شکند و بسیاری از مزایای دیگری که خصلت مقاوم بودن فلز آلومینیوم را فراهم کرده است. تابلو های لایت باکس فریم لس آلومینیومی در برابر، باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسیدگی مقاوم هستند. شاید یکی از دلایل عمده محبوب بودن این نوع تابلو مقاوم بودن آن‌ هاست، به طوری که از این نوع سازه‌ها برای چندین سال می‌ توان استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی