بنر‌های توهین آمیز هواداران ناپولی برای استقبال از سرمربی یوونتوس


بنر‌های توهین آمیز هواداران ناپولی برای استقبال از سرمربی یوونتوس

رکنا: مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، امشب باید در برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و هواداران ناپولی با نصب بنر‌هایی آماده پذیرایی از این تیم هستند.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، هواداران تیم مهمان بنر‌هایی را در دور تا دور ورزشگاه خانگی خود نصب کرده اند که روی آن جمله‌های توهین آمیزی برای ساری به چشم می‌خورد. این مربی دو فصل قبل هدایت ناپولی را بر عهده داشت و پس از آن به چلسی پیوست، اما یک فصل تنها در این تیم دوام آورد و تابستان امسال روی نیمکت یوونتوس نشست تا جانشین مکس آلگری باشد. روی یکی از این بنر‌ها نوشته: " ساری تو یک گوژپشت لعنتی هستی. تو حرف‌های زیادی درباره یوونتوس زدی، اما در نهایت خودت را در اختیار آن‌ها قرار دادی. "

ساری روز شنبه در مصاحبه پیش از بازی خود تاکید کرده بود که هر نوع توهینی از سوی هواداران ناپولی در دیدار برابر این تیم را نشانه‌ای از علاقه آن‌ها به خود می‌داند. او اظهار داشت: " این بازی خاصی برای من است، اما نباید انرژی زیادی روی مسائل شخصی گذاشت و باید روی تیم تمرکز کرد. بازی بسیار مهمی در پیش داریم. اگر هواداران من را هو کنند، آن را نشانه‌ای از علاقه می‌دانم. اما نباید این کار را با ایگواین انجام دهند. حضور یا عدم حضور او در زمین یک تصمیم فنی خواهد بود و هیچ ربطی به جو نخواهد داشت. "

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی