مچ‌اندازان اشنویه در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند


مچ‌اندازان اشنویه در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گفت: چهار مچ‌انداز شایسته این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال طلا و نقره شدند.

رحیم تیموری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «امین دولتی»، «لطیف دانشمند»، «امید امینی» و «مراد علیزاده » مچ اندازان این شهرستان بودند که در بیست و دومین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی به مدت سه روز در سالن شهید حاتمی مشهد با رقیبان خود به مسابقه پرداختند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با عنوان جام فجر و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۴۲۰ ورزشکار از ۲۱ استان در ۲ بخش راست دست و چپ دست برگزار شد.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها در رده سنی امید «امین دولتی» در وزن ۸۵ کیلوگرم و در کلاس چپ دست مقام اول و مدال طلا را کسب کرد.

«تیموری»، افزود: مراد علیزاده در وزن ۱۱۰ کیلوگرم در کلاس چپ دست، لطیف دانشمند در وزن ۱۱۰ کیلوگرم در کلاس چپ دست و راست دست و امید امینی نیز در وزن ۸۵ کیلوگرم و در کلاس چپ دست همگی در رده بزرگسالان موفق به کسب مدال نقره شدند.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها، «لطیف دانشمند» از این شهرستان نیز به عنوان داور حضور یافته بود.

رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه افزود: نفرات برتر این مسابقات خرداد سال آینده به مسابقات قهرمانی آسیای در کشور فیلیپین اعزام می‌شوند.

رشته مچ‌اندازی یا کشتی‌بازو از سال ١٣٨٥ وارد ایران شد و کمیته این رشته در زیرمجموعه فدراسیون پرورش اندام قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد