تعطیلی پیست اسکی کاکان گردشگران زمستانی را فراری داده است


تعطیلی پیست اسکی کاکان گردشگران زمستانی را فراری داده است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: تعطیلی پیست اسکی کاکان گردشگران زمستانی را به استانهای همجوار فراری داده است.

"محمد حسین زاده" یکشنبه، ششم بهمن ماه در نشست شورای ادایر شهرستان بویراحمد افزود: بیست اسکان کاکان تنها پیست جنوب کشور است که واقعاً یکی از نقاط شاخص گردشگری زمستانه استان است.

وی اظهارکرد: در سال گذشته کارهای در سطح این پیست ازجمله خرید برف کوب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، احداث پارکینگ و دیوارها توسط سازمان میراث فرهنگی انجام شده که همه تحویل اداره ورزش و جوانان شده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته که بارش برف داشتیم و پیست اسکی کاکان بویراحمد غیرفعال بوده، مردم به اطراف پیست پراکنده شدند و اقدام به تیوپ بازی کرده اند که این مساله باعث شکستگی دست و پا و دیگر مشکلات شده است.

حسین زاده تصریح کرد: این مسئله چهره شهرستان را بد نشان می دهد و باعث می شود خیلی از تورهای ما کنسل شود و تورهای گردشگری که وارد شهرستان می‌شود به استان‌های همجوار مثل استان فارس رفتند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: این موضوع ضرر و زیان هایی برای تاسیسات گردشگری ما داشته و انتظار داریم با ورود شورای اداری و فرماندار شهرستان این مساله هر چه زودتر حل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش