فرش 1500 شانه کاشان و عوامل مؤثر بر قیمت فرش ماشینی


فرش 1500 شانه کاشان و عوامل مؤثر بر قیمت فرش ماشینی

با رونق تولید فرش ماشینی در سال­های اخیر بسیاری از فروشندگان، به خریدوفروش فرش روی آورده ­اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قالی کاشان، روش‌های متنوعی با افزایش استفاده از تلفن‌های هوشمند برای خرید فرش ماشینی وجود دارد. ازجمله خرید اینترنتی فرش از سایت و شبکه های اجتماعی. در این تنوع روش‌های فروش فرش، چگونه خرید مطمئن و همراه با آرامشی داشته باشیم؟

چه عواملی بر قیمت فرش ماش‍‌ینی تأثیرگذار هستند؟

آیا برای شما پیش‌آمده که دو فرش با طرح و رنگ مشابه را با دو قیمت در دو فروشگاه فرش مشاهده کنید؟ این تفاوت قیمت همیشه به دلیل تفاوت در سود فروشنده نیست. بلکه عواملی هستند که بر کیفیت و درنتیجه قیمت فرش ماشینی مؤثر هستند.

مهم­‌ترین عامل در تعیین قیمت فرش ماشینی، شانه و تراکم است. با افزایش شانه فرش، تراکم آن نیز افزایش می­‌یابد که به معنای ریزبافت‌ترشدن فرش ماشینی است. فرش ریزبافت‌تر، زیباتر و گران­تر است، چراکه نیاز به تکنولوژی­های گران­تری دارد.

عامل دیگر در قیمت فرش کاشان، جنس نخ به­ کاررفته در خاب فرش است. یک نخ ایده ­آل فرش ماشینی دارای استحکام لازم جهت استفاده در ماشین‌های تولید فرش است، ضد حساسیت، بدون پرز و مقاوم در برابر حرارت است و تا چندین سال، ظاهر و ایستایی خود را از دست نمی­‌دهد. انواع نخ‌­های به ­کار رفته در فرش ماشینی کاشان، هرکدام دارای ویژگی­‌های خاص خود هستند. از این میان نخ آکرلیک هیت­‌ست­‌شده، دارای دوام بالاتر و قیمت بالاتری است و نخ­‌های پلی­استر، حساسیت کمتری ایجاد می‌کنند و نسبتاً قیمت پایین­‌تری دارند.

علاوه بر موارد بالا، کاهش ارتفاع نخ خاب فرش، کاهش اندک ابعاد فرش ماشینی و کاهش میزان تراکم فرش، از عوامل دیگری هستند که از کیفیت و قیمت فرش ماشینی می‌کاهند؛ بنابراین نیاز است که علاوه بر داشتن آگاهی، خرید فرش خود را از یک فروشگاه فرش معتبر انجام دهید.

فرش ۷۰۰ شانه بهتر است یا فرش ۱۲۰۰ شانه؟

پاسخ این سؤال بستگی به انتظارات شما از فرش ماشینی دارد. اگر عادت به سبک زندگی ایرانی دارید و روی فرش می‌نشینید و دراز می‌­کشید، فرش ۷۰۰ شانه بخرید. چراکه ارتفاع نخ خاب در فرش ۷۰۰ شانه بیشتر است؛ اما اگر زیبایی فرش برای شما اهمیت بیشتری دارد و بیشتر روی مبل و صندلی می‌نشینید، فرش ۱۲۰۰ شانه با طرح‌های زیبا و ریزبافت، انتخاب بهتری است.

علاوه بر این قیمت فرش، عامل مهمی در خرید فرش ماشینی است. قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ۳۰ تا ۳۵ درصد از قیمت فرش ۷۰۰ شانه بیشتر است. بااین‌وجود برای مصارفی مثل فرش آشپزخانه یا فرش محل کار، فرش ارزان‌تر مثل فرش ۵۰۰ شانه یا فرش ۳۲۰ شانه، مناسب‌تر هستند.

در این میان فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان، انتخاب بسیاری از مردم در خرید فرش ماشینی است. چراکه هم ازنظر قیمت فرش و ارتفاع نخ خاب آن و هم ازنظر ریزبافت بودن و زیبایی طرح‌ها، رتبه میانگین دارد.

فرش ۱۵۰۰ شانه و فرش ۱۶۰۰ شانه کاشان، زیباترین فرش‌های ماشینی

جدیدترین تکنولوژی فرش ماشینی را می‌توان در فرش ۱۵۰۰ شانه و فرش ۱۶۰۰ شانه جستجو کرد. این فرش‌های زیبا چشم بیننده را به خود خیره می‌کنند. می­ توانید با خرید فرش‌های ۱۵۰۰ شانه و ۱۶۰۰ شانه کاشان، این اطمینان را داشته باشید که فرش ظریف‌تر در بازار فرش ماشینی نیست که آن را ازدست‌داده باشید.

با توجه به قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه دغدغه بسیاری از خریداران فرش این است که چگونه فرش اصل را از تقلبی تشخیص دهند. تولیدکنندگان اندکی به تولید فرش ۱۵۰۰ شانه و ۱۶۰۰ شانه می‌پردازند. یکی از آن­ها، قالی کاشان است که به‌عنوان اولین مرجع فروش فرش ۱۶۰۰ شانه به‌صورت اینترنتی شناخته می‌­شود. در https://ghaliekashan.com می‌توانید انواع طرح‌های فرش ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ شانه را مشاهده و مقایسه کنید و با کمترین قیمت ممکن، خرید اینترنتی داشته باشید.


علاوه­ براینکه قالی کاشان، با مجموعه مقالاتی ( https://ghaliekashan.com/comprehensive-guide-carpet-shopping)اقدام به معرفی ویژگی­های مختلف فرش ماشینی خوب و نحوه تشخیص آن کرده ­است، در هنگام خرید این دسته از فرش باید توجه کرد که قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تا ۴۰ درصد بیشتر از قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه است. همین‌طور ارتفاع نخ خاب در فرش ۱۵۰۰ شانه کم و حدوداً ۷ میلی­متر است.

خرید فرش کاشان باقیمت ارزان‌تر از فروشگاه‌های اینترنتی فرش ماشینی

خرید اینترنتی فرش ماشینی یکی از راه‌­های خرید فرش ارزان است. ولی چگونه می‌توان به یک فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی اعتماد کرد؟

صاحب‌امتیاز یک فروشگاه معتبر اینترنتی، دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این نماد محرمانه بودن اطلاعات شما، درست بودن اطلاعات فرش و ضمانت کیفیت فرش را تضمین می‌کند.

تنوع طرح و رنگ و برند در سایت خرید فرش، به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید. امکان مقایسه فرش‌ها، کم بودن قیمت و معتبر بودن سایت، از عواملی است که خرید فرش را مطمئن‌تر خواهد کرد.

سایت‌های فروش اینترنتی فرش مستقر در کاشان، برای خرید فرش کاشان مناسب­تر هستند، چراکه فرش را به‌طور مستقیم از درب کارخانه می­‌فروشند و مشکلات ممکن را به‌طور مستقیم پیگیری و حل می‌­کنند.

یکی از سایت‌های معتبر درزمینهٔ فروش فرش کاشان، سایت قالی کاشان است. تنوع در شانه و تراکم و نوع و شکل فرش، کیفیت بالای فرش‌های ماشینی ارائه­ شده و خدمات پس از فروش مناسب از ویژگی­های این فروشگاه اینترنتی فرش است. علاوه­ براین­که چنانچه فرش موردنظر خود را به هر دلیلی نتوانید در این سایت پیدا کنید، کارشناسان زبده قالی کاشان، شما را دریافتن فرش موردنظر خود، یاری می‌کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک