لیونل مسی از بارسلونا می‌رود


لیونل مسی از بارسلونا می‌رود

به نقل از مارکا، دوشنبه دو هفته پیش بود که سران بارسا ارنستو والورده را اخراج کردند و کیکه ستین جای او را اشغال کرد. ستین قرار بود در بارسا تغییراتی اساسی را ایجاد کند و با تغییر سبک و بازگشت به فلسفه همیشگی بارسلونا، این...

به نقل از مارکا، دوشنبه دو هفته پیش بود که سران بارسا ارنستو والورده را اخراج کردند و کیکه ستین جای او را اشغال کرد. ستین قرار بود در بارسا تغییراتی اساسی را ایجاد کند و با تغییر سبک و بازگشت به فلسفه همیشگی بارسلونا، این تیم را به دوران خوش گذشته برگرداند. البته بودند بسیاری از کارشناسان که اعتقاد داشتند اخراج والورده با توجه به اینکه بارسا صدرنشین لالیگا بود، به هیچ عنوان نمی توانسته منطقی باشد.

لیونل مسی از بارسلونا می‌رود

داوید سانچس خبرنگار بخش بارسلونای نشریه مارکا که از نمایش تیم محبوبش در بازی دیشب بسیار ناراحت بود، در ستون خود نوشت:« نمی توان گفت که این بارسلونا به کجا خواهد رسید. هواداران از سبک بازی خسته کننده تیم ناراضی هستند ولی بزرگترین تردید من اینجاست که آیا خود بازیکنان نیز از این سبک بازی ناراضی اند و آن را خسته کننده می دانند و اینکه با این شیوه به جایی نخواهند رسید؟

تراشتگن؛ مسی با دستکش: تراشتگن مسی دروازه بان هاست. او یک پنالتی را از والنسیا گرفت و 4 شوت را نیز به شکلی عالی مهار کرد. او بود که بارسا را در نیمه اول زنده در بازی نگاه داشت. او بهترین گلر حال حاضر اروپاست

لیونل مسی از بارسلونا می‌رود

آرتور؛ یا متحول می شود یا باید بیرون بنشیند: در مورد آرتور خیلی چیزها گفته می شود ولی اکثر آنها منفی هستند. بازی دیروز نشان داد که آرتور باید روی نیمکت بنشیند و صلاحیت حضور در ترکیب اصلی را ندارد. بازی نمایشی کمتر و تلاش بیشتر در زمین، چیزی است که از او انتظار می رود.

مسی آزرده خاطر: منطقی است که مسی از این اوضاع تیم ناراضی باشد. اینکه در پایان فصل چمدان هایش را ببندد و از بارسا برود. از باشگاهی که رهبر ندارد. او دیروز بهترین بازیکن تیمش بود ولی در زمین تنها به نظر می رسید و یار و یاوری در خط حمله نداشت. بارسا اگر تیمی در حد و اندازه های مسی نداشته باشد، باید خطر از دست دادن او را نیز حس کند.

لیونل مسی از بارسلونا می‌رود

کیکه ستین: هنوز معتقدم که باید به ستین زمان داد و نمی توان پس از سه بازی روی او قضاوت درستی داشت. او ایده های روشنی دارد و نیز یک مجموعه بازیکن باکیفیت ولی هنوز نتوانسته بازیکنان را به ایده هایش متقاعد کند و این نکته را جا بیندازد که با سبک او بارسا آینده ای روشن خواهد داشت.

فصل بدون جام: اگر معجزه ای رخ ندهد، بارسا فصل را بدون جام تمام خواهد کرد. با این بازی ها هدف باید کسب سهمیه باشد و اگر قرار باشد فصل بدون جام منجر به برکناری بارتومئو شود، من حاضرم چنین چیزی را بپذیرم.

رودریگو راه حل نهایی نیست:« معتقدم حتی امباپه و نیمار نیز نمی توانند بحران کنونی را از بین ببرند. رودریگو موره نو آمار گلزنی ایده الی ندارد و تعداد مصدومیت های او نیز غیرعادی است. واقعا بارسا قرار است برای جذب چنین بازیکنی 60 میلیون یورو پرداخت کند؟ شوخی اش هم جالب نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته