همه باید در کنار یکدیگر به انقلاب و نظام انرژی تزریق کنیم


همه باید در کنار یکدیگر به انقلاب و نظام انرژی تزریق کنیم

حجت الاسلام حسینی شجاعت و شهامت مردم بهمئی را در همه عرصه ها به ویژه در دوران دفاع مقدس ستود و گفت: امروز همه باید در کنار یکدیگر به انقلاب و نظام انرژی تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» امشب (6 بهمن) در نشست با جمعی از فرزندان شهرستان بهمئی و دیشموک ساکن در یاسوج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، از زحمات و تلاش های آنها به منظور اعتلای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم بهمئی در طول تاریخ رنج هایی برای عزت، عظمت و سربلندی استان کشیدند و همیشه باغیرت و ولایت مدار بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم بهمئی برای دفاع از نظام و سرزمین تلاش کرده و متعهدانه وارد عرصه عمل شدند، اظهار داشت: امروز در نقطه ای تاریخ ساز قرار گرفته ایم که تاریخ در مقابل شما، شهدای بهمئی و عزت شما سر تعظیم فرود آورده است.

وی ادامه داد: شاید مردم بهمئی قبل از پیروزی انقلاب و یا حتی بعد از آن نامهربانی هایی دیده باشند، ولی امروز آن چیزی که شما با تلاش و مجاهدت به دست آورده اید، مثل خورشید می درخشد و نشان داد تلاش های شما، خون شهدای بهمئی و مبارزات آنها نه تنها هدر نرفت، بلکه به بهترین شیوه ثمر داد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: امروز همه دشمنان و قدرت های بزرگ در برابر ایران اسلامی ایستاده اند، ولی با حضور مردم بهمئی و دیگر ملت کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف، روز به روز بر عزت و عظمت این درخت تنومند افزوده می شود.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: این انقلاب آرمان ها، آرزوهای بلند و اهداف متعالی بسیاری دارد و با سایر انقلاب های دنیا متفاوت است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای است برای قدم هایی که همه انبیاء و اولیای الهی زحمت کشیدند تا به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

حجت الاسلام حسینی شجاعت و شهامت مردم بهمئی را در همه عرصه ها به ویژه در دوران دفاع مقدس ستود و گفت: امروز همه باید در کنار یکدیگر به انقلاب و نظام انرژی تزریق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هدف بلند ما باندها و جناح بندی ها نیست، بلکه اهداف و آرمان های بلند نظام و انقلاب اسلامی مدنظر است.

وی ضمن تاکید بر اینکه شهدای ایران اسلامی و شهدای بهمئی برای اهداف بلند انقلاب و آرمان ها جان خود را فدا کردند، گفت: امروز در این مسیر خطیر و پر افتخار برای اعتلای کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود همه مردم به ویژه شما نیاز داریم.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بزرگی در صنعت نفت، نیروی انسانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، آب و سایر زمینه ها داریم که به دلایل مختلف بالفعل نشده اند و باید با همکاری یکدیگر بتوانیم بیکاری، عدم اشتغال و درآمد را در استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف کنیم.

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: شاید در مسیر انتخابات مثل گذشته با چالش هایی مواجه شویم و می طلبد امثال شما مسیر درست را به مردم نشان دهید.

وی تاکید کرد: اگر افراد خردمند در بسیاری از میدان ها که مردم حضور پیدا می کنند مسیر را به درستی نشان دهند، شاهد چالش هایی از قبیل تقابل، دروغ، توهین، تخریب و ... نخواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این مسائل جلوی توسعه همه جانبه استان را گرفته، اضافه کرد: برای مسائل سیاسی رودر روی هم می ایستیم، ولی برای توسعه، پیشرفت و همدلی استان در کنار هم نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید قدرت ها، انرژی و اندیشه ها در کنار هم برای رشد، توسعه و اعتلای همه جانبه استان به کار گرفته شوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان