پاسخ جالب قهرمان کشتی درباره علت نپذیرفتن مربیگری تیم‌های خارجی


پاسخ جالب قهرمان کشتی درباره علت نپذیرفتن مربیگری تیم‌های خارجی

ویدئویی از صحبت‌های امامعلی حبیبی، اولین ایرانی مدال آور طلای المپیک و پاسخ جالبش به علت نپذیرفتن مربیگری تیم‌های خارجی را مشاهده می‌کنید.

پاسخ جالب قهرمان کشتی درباره علت نپذیرفتن مربیگری تیم‌های خارجی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با داغ شدن بحث مهاجرت عده‌ای ورزشکاران به خارج از کشور و بازی زیرپرچم کشورهای بیگانه، ویدئویی از صحبت‌های امامعلی حبیبی اولین ایرانی مدال آور طلای المپیک در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است که روحیه قهرمانی ورزشکاران با غیرت ایرانی را به تصویر کشیده است.

در این ویدئو امامعلی حبیبی در پاسخ به علت قبول نکردن دعوت آمریکا، ترکیه و ژاپن را برای مربیگری تیم‌هایشان می‌گوید: در صورت آموزش کشتی‌گیر‌های خارجی، آن‌ها یاد می‌گرفتند که چگونه جوانان ایرانی را به زمین بزنند و رقیبی برای جوانان کشتی ایران می‌شدند.

او می‌گوید: حاضر نیست یک وجب خاک ایران را به دنیا بدهد و آرزو دارد که کشتی ایران همیشه به مانند ستاره‌ای در دنیا بدرخشد.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از صحبت‌های این قهرمان ملی را مشاهده کنید:

امامعلی حبیبی، از نامداران کشتی آزاد ایران و جهان و معروف به ببر مازندران است. امامعلی حبیبی دارای نشان طلای المپیک ملبورن ۱۹۵۶ و سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در تهران ۱۹۵۹، یوکوهاما ۱۹۶۱ و تولیدو ۱۹۶۲ و نشان طلای بازی‌های آسیایی توکیو ۱۹۵۸ است.

امامعلی حبیبی یکی از چهار کشتی‌گیر ایرانی است که همراه با غلامرضا تختی، رسول خادم و ابراهیم جوادی نام و تصویرش در تالار افتخارات فیلا به ثبت رسیده‌ است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط