جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا گلباران می‌شود


جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا گلباران می‌شود

شهرری - ایرنا - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: همزمان با 12 بهمن ماه و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن، در همان روز ساعت 11 صبح جایگاه جلوس ایشان در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) جنب قطعه شهدای هفدهم شهریور و مزار آیت الله طالقانی گلباران می‌شود.

سعید خال روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم یوم الله دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به میهن روز شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر ایشان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) در دهه مبارک فجر آماده پذیرایی و استقبال از زائرین شهدا و علاقمندان به امام (ره) است، اظهار داشت: تزئین و گل آرایی جایگاه مراسم یوم الله ۱۲ بهمن در حرم مطهر و بهشت زهرا(س)، زیباسازی محیطی، تأمین بنرها مناسبتی و هماهنگی لازم در خصوص تبلیغات محیطی، نصب تابلوهای راهنما به تعداد مورد نیاز، برپایی و برقراری ایستگاه های صلواتی جهت پذیرایی از شهروندان برخی از تمهیدان اندیشیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آماده کردن محوطه ۷۵۰ هکتاری سازمان بهشت زهرا (س) و حرم مطهر به لحاظ خدمات شهری و فضای سبز، پرواز کبوتران خونین بال به یاد شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری نماز جماعت ظهر روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در گلزار شهدا از دیگر اقدامات شهرداری بهشت زهرا(س) می باشد.

خال در ادامه به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: امسال به دلیل تقارن چهلمین روز شهادت سردار دلها با ایام الله دهه مبارک فجر در تمامی مراسم‌ها یاد و خاطره این سردار سرافراز اسلام و سرباز دیرین حضرت امام خمینی(ره) به صورت ویژه گرامی داشته می شود.

شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در پایان به برگزاری مراسم میهمانی لاله ها در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ ساعت ۱۴ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و همزمان در گلزارهای شهدای سرار کشور اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم در این زمینه هم اندیشیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!