نکوداشت مبلغان فرهنگی، مداحان و روحانیون اسدآباد


نکوداشت مبلغان فرهنگی، مداحان و روحانیون اسدآباد

نخستین همایش نکوداشت مبلغان و خادمان مکتب قرآن و اهل بیت(ع) اسدآباد به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، ادارات تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی شهرستان در سالن اجتماعات ارشاد برگزار شد.

امام جمعه اسبق شهر اسدآباد در این همایش اظهار کرد: در هر زمان مناسب با برهه و به تناسب موقعیت موجود باید برای احیای دین جهاد کرد که این جهاد ممکن است در یک برهه جهاد با جان و خون خود، قلم و اقتصاد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ولدانی با بیان اینکه شهدا در راه اسلام با جان و خون خود جهاد کردند و جان شیرینشان و هر آنچه داشتند را در راه اسلام نثار کردند و پاداش آنان با خداست، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی دارای قوت علمی بالایی بوده و به برکت این قدرت سوریه، لبنان، یمن، عراق و تمام دنیا را متحول کرده است و از این تحول دشمنان انقلاب به وحشت افتاده اند و در این برهه سعی بر آن دارند تا از طریق فرهنگی به کشور ایران و جوانان ایران آسیب وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز و در این برهه در برابر دشمنان در جهاد با قلم قرار داریم، افزود: دشمن سعی دارد در فضای مجازی در جنگ نرم فرهنگی باور، فکر، رفتار و ساختار جوانان ما را تغییر دهد که روحانیون، مبلغان و اهل قلم در این راستا برای جلوگیری از این هدف دشمن با قلم خود و حضور فعالانه در عرصه فضای مجازی برای آگاهی بخشی و بیداری جوانان و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان از نقش مؤثری برخوردار هستند.

محمدی ولدانی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ما حکومت دموکراسی می خواهیم که از هوای نفس آزاد بوده و اسیر هوای نفس نباشیم نه اینکه از عقل آزاد باشیم چرا که رهایی از عقل موجب آن خواهد بود که انسان با حیوان هیچ تفاوتی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اکنون که دشمن در فضای مجازی چهار هدف تغییر رفتار، تفکر، ساختار و باور جوانان را نشانه گرفته، باید اهل قلم نیز در فضای مجازی حرف برای گفتن داشته و زمان شناس، مخاطب شناس و مکان شناس باشد، یادآور شد: سردار شهید سلیمانی از جمله شهدایی است که جهاد با نفس و جهاد با قلم کرد و همواره همه دوستدار او بودند و شهادت او یک دنیا را تکان داد و ایران اسلامی و بسیاری از جهان داغدار این شهید والا مقام شدند.

محمدی ولدانی با تأکید بر اینکه قدرت ایران دشمن را به وحشت انداخته است، گفت: در بحث موشک دشمنان به برکت وحدت، قدرت، خدامحوری و مدافع حق بودن ایران اسلامی از وحشت نتوانستند جواب ایران را بدهند، گفت: هدف ایران از تشکیل حکومت اسلامی زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی مهدی(عج) به یاری خداوند باریتعالی است.

تجلیل سلسله وار شهرداری از مفاخر

شهردار اسدآباد هم از اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو بال یاد کرد و گفت: در صورتی که شهرداری تنها به عمران و مبلمان شهری شهر بپردازد و از برنامه ها و مسائل فرهنگی غافل بماند این امر موجب آن خواهد بود که با وجود خوش سیمایی شهر، با آسیب ها و ناهنجاری های بسیاری مواجه شویم.

علیرضا فعله گری با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری دغدغه مندی فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی را دارند، تصریح کرد: شهرستان اسدآباد دارای مفاخر بسیاری در زمینه های مختلف بوده که برای دیار سیدجمال سند افتخار و مایه مباهات است که در تلاش هستیم از این مفاخر در برنامه های مختلف تجلیل کنیم.

وی اضافه کرد: به صورت سلسله وار برنامه تجلیل از مفاخر شهرستان اسدآباد توسط شهرداری برگزار خواهد شد و این برنامه تداوم داشته و به دستور کار شهرداری مبدل می شود.

در پایان از ۳۰ نفر از مبلغان فرهنگی، مداحان و روحانیون شهرستان اسدآباد با اهدای تندیس و لوح تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر