راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست (قسمت دوم)


راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست (قسمت دوم)

همانطور که در قسمت قبل گفتیم :از زمان های بسیار قدیم ، انگشتر مقدس ترین و ارزشمندترین جواهری بوه  که یک شخص میتوانسته بپوشد. انتخاب حلقه مناسب خیلی ام ساده ای نیست.مدل های مختلف انگشتر می تواند ظاهر دست شما را زیباتر نشان دهد . به همین دلیل ما در  دکوریکور با راهنمایی مفید به شما کمک خواهیم کرد تا حلقه مناسب برای دستتان را انتخاب کنید . با...

همانطور که در قسمت قبل گفتیم :از زمان های بسیار قدیم ، انگشتر مقدس ترین و ارزشمندترین جواهری بوه که یک شخص میتوانسته بپوشد. انتخاب حلقه مناسب خیلی ام ساده ای نیست.مدل های مختلف انگشتر می تواند ظاهر دست شما را زیباتر نشان دهد .

به همین دلیل ما در دکوریکور با راهنمایی مفید به شما کمک خواهیم کرد تا حلقه مناسب برای دستتان را انتخاب کنید .

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست (قسمت دوم)

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به مدل دست (قسمت دوم)

با توجه به آداب و رسوم :

پوشیدن انگشترهایی که رنگ نگین آنها باهم فرق دارد درکنار هم اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت و بهتر است از انگشتر های رینگ ساده استفاده کنید چون انگشتر های تک نگین رنگی هر کدام به تنهایی جلوه خاص خودش را دارد . هیچوقت با انگشترهای دارای سنگ قیمتی و جواهرات خود از لاک رنگی استفاده نکنید .یک لاک بیرنگ انتخاب صحیحی است . در مکان های رسمی باید تنها از انگشتر ازدواج خود استفاده کنید . نیازی به پوشیدن چندین انگشتر نیست . اگر ناخن های بلند و فرم نوک تیز دارید از انتخاب کردن سنگ های بیضی و کشیده باید خوداری کنید و بهتر است از رینگ های ظریفی که دارای سنگ کوچک است استفاده کنید . کسانی که دوستدار حلقه در انگشت شصت خود هستند بهترین انتخاب حلقه ی بزرگ و رینگ ساده است .البته در غلب کشورها نمادی از ثروت و سخاوت است. انگشتر مناسب انگشت کوچک فقط یک حلقه ی بسار ظریف است .زیرا انگشتر بزرگ و نگین دار روی انگشت کوچک خوب به نظر نمی رسد . افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و بسیار خلاق هستند تمایل زیادی به انداختن حلقه در انگشت کوچک هستند .
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج