رحیمیان: جبهه مقاومت بازدارندگی خوبی ایجاد کرده است


رحیمیان: جبهه مقاومت بازدارندگی خوبی ایجاد کرده است

تهران- ایرنا- عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: جبهه مقاومت توانسته بازدارندگی خوبی ایجاد کند و در این راه همچنان سیر صعودی‌اش را طی می‌کند.

دهمین همایش غزه نماد مقاومت عصر دوشنبه با حضور سفیر یمن در تهران، برخی اعضای جنبش مقاومت و مسئولان در فرهنگسرای اندیشه تهران با بررسی نقش شهید سپهبد قاسم سلیمانی در محور مقاومت برگزار شد.

حجت الاسلام "محمدحسن رحیمیان" تولیت مسجد جمکران در این همایش، نقطه شروع نهضت امام راحل را حمایت از فلسطین عنوان کرد و گفت: حمایت از فلسطین یکی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده است و مبارزه با اسرائیل تا نابودی و دفاع از فلسطین تا آزادی کامل جزو مهمترین ارکان خط امام راحل بود.

وی با تشریح وضعیت فلسطین و اسرائیل در ۵۳ سال گذشته اظهار داشت: در زمان جنگ ۶ روزه اسراییل با اعراب؛ هیچ کدام از کشورهای اسلامی توانایی رویارویی با اسراییل را نداشتند و در دو ساعت اول جنگ اسراییل توانست به پیشروی های زیادی برسد؛ اما در زمان کنونی می‌بینیم که جبهه مقاومت توانسته بازدارندگی خوبی ایجاد کند و ارتش شکست ناپذیر اسراییل نتوانست در برابر غزه که کمترین جمعیت و امکانات را دارد ایستادگی کند و این راه همچنان سیر صعودی اش را طی می‌کند.

تولیت مسجد جمکران اضافه کرد: پس از امام راحل، خلف صالح ایشان، موضوع را به جد پیگیری کردند و آگاهی و مقاومت فلسطین به ویژه در منطقه غزه امروز به جایی رسید که همان اسرائیل قوی در ۲۲ روز نتوانست برابر غزه مقاومت کند.

عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: امروز اسرائیل و رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط و ملت فلسطین در قله مقاومت قرار گرفته و در حال پیمودن مسیر پیروزی‌اش است.

رحیمیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که رسما اعلام کردند هر کسی هرجای دنیا علیه اسراییل قیام کند از آنها حمایت می‌کنیم و همچنین روشن دانستن نقش شهید سلیمانی در حمایت از فلسطین و غزه، گفت: در کمتر از ۲۵ سال آینده شاهد نابودی قطعی اسراییل خواهیم بود و این مقاومت با حمایت جهان اسلام و زنجیره مقاومت در یمن، بحرین، اردن، لبنان، افغانستان و پاکستان پیش می‌رود.

همچنین در این نشست حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه اگر مولفه‌های مقاومت به خوبی پیش برود زمینه نابودی اسراییل فراهم می‌شود، گفت: اسرائیل نابود خواهد شد همانطور که رژیم طاغوتی شاه نابود شد. انگیزه الهی که در محور مقاومت وجود دارد به مدد فضل الهی در نهایت منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

امرودی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت اظهار داشت: حاج قاسم عملیات‌های زیادی را در راه مقاومت اسلامی انجام داد و با شهادتش امت اسلامی را متحد و یکپارچه کرد.

وی ادامه داد: بزرگترین عملیات حاج قاسم، شهادت این سردار بزرگ اسلام بود. حاج قاسم همواره آرزوی شهادت داشت و با اخلاص خود الگوی برتر جهادگران عرصه مقاومت بود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: انگیزه الهی، وحدت امت و رهبری ولایت فقیه، سه مولفه بزرگی است که حاج قاسم همواره به آن پایبند بود. با عنایت الهی و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و اتحاد ملت می‌توانیم سرسخت‌ترین دشمنان اسلام را از پیش رو برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد