عکس ؛ وقتی نیمار عدد 6 نشان می دهد!


عکس ؛ وقتی نیمار عدد 6 نشان می دهد!

نیمار ستاره PSG که دیشب با دبل در مقابل لیل مهمترین نقش را در پیروزی تیمش داشت با شادی بعد از گلی تاثیرگذار نسبت به مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره دنیای بسکتبال واکنش نشان داد. نوشته عکس ؛ وقتی نیمار عدد 6 نشان می دهد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ وقتی نیمار عدد ۶ نشان می دهد!

شادی گل نیمار در واکنش به مرگ کوبی برایانت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۱
عکس ؛ وقتی نیمار عدد 6 نشان می دهد!

نیمار ستاره PSG که دیشب با دبل در مقابل لیل مهمترین نقش را در پیروزی تیمش داشت با شادی بعد از گلی تاثیرگذار نسبت به مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره دنیای بسکتبال واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار ، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیشب در جریان پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل لیل مهمترین نقش را داشت و در این بازی دو گل تیمش را به ثمر رساند. ستاره برزیلی اما بعد از به ثمر رساندن گل دوم خود در این بازی با انجام یک شادی بعد از گل تاثیرگذار، نسبت به مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره دنیای بسکتبال واکنش نشان داد.

کوبی براینت ۴۱ساله روز یکشنبه صبح به وقت آمریکا در سانحه سقوط هلیکوپتری که به همراه چهار نفر دیگر سرنشین آن بود کشته شد. بعد از انتشار این خبر باشگاه‌های فوتبال و فوتبالیست‌های گوشه و کنار دنیا هم به این اتفاق واکنش نشان داده و تاسف خود را ابراز کردند. نیمار هم دیشب از این قاعده مستثنی نبود.

در بازی دیشب که در خانه لیل برگزار می‌شد نیمار در دقیقه ۲۸ بازی اولین گل خود را به زیبایی به ثمر رساند. اما ستاره برزیلی در اوایل نیمه دوم هم بعد از اعلام پنالتی برای PSG روی خطای هند بازیکن لیل در محوطه جریمه پشت توپ ایستاد تا گل دوم خود را هم به ثمر برساند.

نیمار بعد از این گل به کنار زمین رفته و در حالیکه با انگشت‌های یک دست خود عدد ۲ و با انگشت‌های یک دست دیگرش عدد چهار را به دوربین‌ها نشان می‌داد با نشان دادن عدد ۲۴ که شماره پیراهن کوبی براینت بود نسبت به مرگ او واکنش نشان داد و به او ادای احترام کرد. او سپس دستهایش را به نشانه دعا به هم چسباند و سپس به آسمان اشاره کرد.

عکس ؛ وقتی نیمار عدد 6 نشان می دهد!

نیمار سپس در مصاحبه با تلویزیون کانال پلاس در این باره گفت:

” بین دو نیمه وقتی پیامهای شبکه‌های اجتماعی را چک کردم متوجه شدم که کوبی درگذشته. مرگ او برای دنیای ورزش خیلی غم‌انگیز است و این در باره همه ما صدق می‌کند. نه تنها برای هواداران بسکتبال بلکه به خاطر همه کارهایی که او در دنیای ورزش کرده و برای همه ما اسطوره‌ای بزرگ و قابل احترام است. من کوبی را می‌شناختم و این شادی بعد از گل را برای ادای احترام به او انجام دادم. امیدوارم روح او قرین آرامش باشد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا