شباهت آرم جدید نیروی فضایی آمریکا با سریال پیشتازان فضا


شباهت آرم جدید نیروی فضایی آمریکا با سریال پیشتازان فضا

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، جمعه 4 بهمن از آرم جدید نیروی فضایی این کشور رونمایی کرد. از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی، این لوگو شباهت زیادی به مجموعه پرطرفدار استارک ترک دارد. رونمایی رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ از آرم نیروی فضایی آمریکا به دلیل شباهت به نماد برنامه تلویزیونی علمی-تخیلی پیشتازان فضا، در توییتر... نوشته شباهت آرم جدید...

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، جمعه 4 بهمن از آرم جدید نیروی فضایی این کشور رونمایی کرد. از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی، این لوگو شباهت زیادی به مجموعه پرطرفدار استارک ترک دارد.

رونمایی رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ از آرم نیروی فضایی آمریکا به دلیل شباهت به نماد برنامه تلویزیونی علمی-تخیلی پیشتازان فضا، در توییتر مورد تمسخر قرارگرفت.

شباهت آرم جدید نیروی فضایی آمریکا با سریال پیشتازان فضاشباهت آرم جدید نیروی فضایی آمریکا با سریال پیشتازان فضابه نوشته‌ی کاربران شبکه اجتماعی توییتر، آرم رونمایی شده توسط آقای ترامپ، شباهت بسیاری به لوگو این سریال محبوب دارد.

ترامپ در توییتی گفت:

پس از مشاوره با فرماندهان بلند پایه نظامی، طراحان و سایر افراد، خونشودم که لوگو جدیدی را برای نیروی فضایی ایالات محتده، واحد ششم از ارتش با شکوه آمریکا معرفی کنم.

مردم در رسانه‌های اجتماعی به ویژگی‌های مشابهی بین این لوگو با آرم Starfleet از برنامه تلویزیونی استار ترک اشاره کردند. این مجموعه در سال 1966 در اولین نسخه‌ی خود منتشر شد و مجموعه‌ای طولانی مدت ایجاد کرد.

جورج تاکی، بازیگر نقش اول مرد که در این فیلم به عنوان Hikaru Sulu نقش آفرینی می‌کرد در اینباره نوشت:

ما انتظار حق امتیاز این آرم را داریم

سخنگوی نیروی فضایی آمریکا در بیانیه‌ای به Business Insider گفت:

این نماد اولین بار در سال 1942 توسط نیروی هوایی ارتش آمریکا استفاده شده بود

سرلشکر نیروی فضایی آمریکا، ویلیام راسل طی بیانیه‌‌ای گفت:

از 1942 نماد دلتا یکی از ویژگی‌های برجسته در نماد‌های جامعه فضایی نظامی است و نیروی فضایی ایالات‌متحده، تاریخ بلند مدت و افتخار آمیزی در ارائه بهترین امکانات فضایی در جهان دارد.

ترامپ در مورد اهمیت فضا می‌گوید:

فضا جدیدترین حوزه در جنگ جهانی است. در میان تهدیدهای جدی که برای امنیت ملی ما وجود دارد، برتری آمریکا در فضا بسیار حیاتی است. ما پیشرو هستیم اما به اندازه کافی رهبری نمی‌کنیم که خیلی زود، این کار را نیز انجام خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟