افزایش یارانه‌های نقدی با درآمد حاصل از صرفه‌جویی بنزین


افزایش یارانه‌های نقدی با درآمد حاصل از صرفه‌جویی بنزین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در شرایط فعلی اقتصادی که امکان خلق و پیش‌بینی منابع جدید وجود ندارد، ترکیب یارانه نقدی با معیشتی بهترین راهکار برای افزایش یارانه نقدی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، احمد بیگدلی در مورد مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 99 مبنی بر افزایش یارانه نقدی به 72 هزار تومان، گفت: وقتی می خواهیم مصارفی را در بودجه تعریف و پیش بینی کنیم باید منابع آن در نظر گرفته شود و 27 هزار تومانی که به یارانه اضافه شد درآمد حاصل از صرفه‌جویی مصرف بنزین است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع یارانه 72 هزار تومانی ترکیبی از یارانه نقدی و معیشتی بنزین است که باید به یارانه بگیران پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه راهی جز استفاده از درآمد حاصل از صرفه‌جویی مصرف بنزین برای افزایش یارانه‌های نقدی نداریم، ادامه داد: یارانه معیشتی به برخی افراد پرداخت نشد در حالی که شرایط پرداخت را داشتند و بسیاری نسبت به عدم پرداخت یارانه معیشتی اعتراض کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس دهم ادامه داد: در واقع روش و شیوه پرداخت یارانه معیشتی درست نبود و در شرایط فعلی اقتصادی که امکان خلق و پیش بینی منابع جدید وجود ندارد ترکیب یارانه نقدی با معیشتی بهترین راهکار برای افزایش یارانه نقدی است.

بیگدلی ادامه داد: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت حامل‌های انرژی باید پلکانی افزایش و به واسطه آن قیمت یارانه های نقدی افزایش می یافت و در حال حاضر این کار انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !