حضرت زهرا(س) ثابت کرد که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست


حضرت زهرا(س) ثابت کرد که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در قیام پرحماسه فرهنگی‌اش لحظه‌ای از افشاگری و روشن گری و هدایت بخشی خویش دست برنداشت تا به همه مسلمانان طول تاریخ بفهماند که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی پذیرفتنی نیست.

حسین محمودی‌فر، در آئین برگزاری دومین سوگواره شعر فاطمی و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یکی از ضروری‌ترین عرصه‌هایی که در آن بایستی به فاطمه زهرا(س) اقتدا کرد، عرصه دفاع از حریم امامت و ولایت است چراکه آن بانوی بزرگوار در دوره کوتاه زندگانی خویش پس از رسول خدا(ص) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشید.

وی افزود: حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک زن مسلمان در تمام اوصاف و کمالات اسلامی بویژه حجاب و عفاف بود ولی مسائل سیاسی و اجتماعی را نیز در مواقع حساس نادیده نمی‌گرفت. آن حضرت در میدان مبارزه نیز بسیار مقید به حجاب کامل، حیاتی، اجتماعی و اخلاقی بود و به پیروانش یاد داد که زنان در عین اجتماعی بودن باید حجاب و عفاف خود را حفظ کنند.

دومین سوگواره شعر فاطمی و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کانون بسیج هنرمندان، با حضور مسئولین، ادبا و شاعران برگزار شد. در این مراسم شاعرانی از شهرستان ساوه و قم در سوگ حضرت زهرا(س) به شعرخوانی پرداختند و در پایان از علی اصغر ذاکری، زهرا محمودی، احمد حسین‌پور علوی، میثم داودی، امیرحسن سالاروند، علی رحمتی، خلیل رحمتی و سیمین صمغ آبادی شاعران شرکت کننده در این جلسه تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق