گلستان در دهه فجر شاهد اجرای 300 برنامه ورزشی است


گلستان در دهه فجر شاهد اجرای 300 برنامه ورزشی است

گرگان -ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری 300 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: افتتاح زمین چمن مصنوعی مراوه‌تپه و بهره‌برداری از هتل ورزش با 5 هزار و 100 متر مربع زیربنا از جمله این طرح‌ها است.

بهمن طیبی روز سه شنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار داشت: همچنین در این ایام، چند رویداد مهم ورزشی ملی و بین المللی در شهرهای استان برگزار شده و چندین طرح زیربنایی هم به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تعیین ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سالن ۶ هزار نفری کریم‌آباد گرگان گفت: تاکنون از این مبلغ ۵۰ میلیارد تخصیص یافته و کارهای مناقصه آن در حال انجام است.

ارشد نظامی آجا و فرماندهی تیپ ۲۳۰ گرگان هم در این نشست به انتقال پادگان ارتش از گرگان اشاره کرد و گفت: طبق آمایش سرزمینی در کشور انتقال پادگان ها از داخل شهرها در دستورکار قرار گرفته و برای انتقال تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی نزاجا نامه نگاری و مکاتباتی شده اما در حال حاضر برنامه ای برای خروج پادگان نداریم.

گلستان در دهه فجر شاهد اجرای 300 برنامه ورزشی است

سرتیپ سعید عسگری همچنین بیان کرد: قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح تشکیل شده و چندین تفاهمنامه با فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی منعقد گردیده که بر اساس آن، سربازان در طول دوران خدمت به فراگیری انواع آموزش ها بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم در این نشست گفت: ۶ جشنواره ملی و استانی شامل جشنواره استانی شعر فجر، مد و لباس ایرانی اسلامی، تجسمی فجر، موسیقی و فیلم فجر و جشنواره فرهنگی و هنری فیروزه دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

گلستان در دهه فجر شاهد اجرای 300 برنامه ورزشی است

عادله کشمیری همچنین از اکران ۱۵ فیلم جشنواره در پردیس سینمایی گرگان خبر داد و گفت: ۵ فیلم در حوزه کودکان و ۱۰ فیلم بزرگسال بر اساس قرعه کشی به استان تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین از فعالیت سه سینمای سیار در شهرهای فاقد سینما در گلستان خبر داد و گفت : فیلم های ژانر دفاع مقدس و دهه فجر در ایام سالگرد پیروز انقلاب اسلامی در این شهرها اکران خواهد شد.

وی افزود: برپایی مسابقه راز انقلاب اسلامی و قصه گویی و بیان خاطرات در آزادشهر، عصر شعر انقلاب و کارگاه نقاشی فجر و اجرای نمایش و عصر شعر در رامیان، نشست قرآنی و اعزام مبلغان قرآنی در علی آبادکتول، عصر شعر و موسیقی فجر در کلاله، نمایشگاه کتاب و عکس و نقاشی فجر و کارگاه خوشنویسی در گنبدکاووس و مسابقه عکاسی و سینما سیار انقلاب و شعر فجر در آق قلا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی