واحدهای صنفی و صنعتی برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند


واحدهای صنفی و صنعتی برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند

یاسوج- ایرنا- معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد های صنفی و صنعتی این استان اسفند ماه امسال در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تجلیل خواهند شد.

روح الله باقری فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدهای صنفی و تولیدی استان که حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و به عنوان کاسب کار منصف و برتر شناخته شوند، از آن ها تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی افزود: حدود ۲۰ واحد صنعتی و ۵۰ واحد صنفی کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و به برترین ها گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا خواهد شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کار شناسایی و ارزیابی این واحدها را تیمی متشکل از کارشناسان این سازمان در استان، استانداری استان، اداره کل استاندارد، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهند داد و در نهایت انتخاب برترین ها را انجام خواهند داد.

باقری فرد بیان کرد: برای واحد های برتر از سوی سازمان امور مالیاتی استان، تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی صنایع معادن، کشاورزی و همچنین اتاق اصناف مشوق‌ها و تخفیف‌هایی در نظر گرفته می شود.

وی ابراز داشت: همچنین واحدهای برتر استانی که مفتخر به تندیس حمایت از حقوق تولید کننده و مصرف کننده شوند، از پرداخت حق عضویت سالیانه به اتحادیه های صنفی خود معاف خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت