کاشت 12 هزار درخت میوه در منطقه 9 پایتخت تا 15 اسفند ادامه دارد


کاشت 12 هزار درخت میوه در منطقه 9 پایتخت تا 15 اسفند ادامه دارد

تهران - ایرنا - شهرداری منطقه 9 تهران اعلام کرد طرح ملی نهضت درختکاری برای کاشت 12 هزار اصله درخت میوه در این منطقه که از 15 دی سالجاری آغاز شده است تا 15 اسفند ادامه دارد.

به گزارش روز سه‌شنبه شهرداری منطقه ۹، «رضا مددی» گفت:‌ این طرح از تاریخ ۱۵ دی لغایت ۱۵ اسفندماه در محلات منطقه ۹ در حال اجراست و نهال های میوه از جمله انجیر، سیب، هلو، آلو، آلوچه، آلبالو، گردو، خرمالو، سیب و به کاشته می شود.

وی افزود: طرح ملی نهضت درختکاری به همت اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ و همکاری واحد ۱۳۷ در حال اجرا است.

مددی عنوان کرد:‌ به منظور توسعه فرهنگ محیط زیست، اداره فضای سبز منطقه۹ نسبت به کاشت نهال رایگان در قالب نهضت درختکاری در باغچه منازل شهروندان اقدام کرده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ تاکید کرد که شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۹، محل سکونت خود را اعلام کرده تا اکیپ های اجرایی به همراه کارشناس متخصص برای کاشت نهال مناسب در منازل اقدام کنند.

منطقه ۹ شهرداری تهران، در غرب شهر تهران قرار دارد و محله‌های آذری، مهرآباد شمالی و جنوبی، ۳۰ متری جی، یافت‌آباد، ۲۰ متری شمشیری، ۲۱ متری جی، بلوار استاد معین، تهرانسر و پل ساوه مهمترین محله های این منطقه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!